"oczyszczanie" podświadomości z negatywnych emocji

1. Data: 2004-03-23 17:11:28

Temat: "oczyszczanie" podświadomości z negatywnych emocji
Od: "J." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Mam do Państwa pytanie (kolejne, za poprzednie odpowiedzi dziękuję). Mam
zaburzenia osobowości typu borderline. (Podobno na skutek wieloletniej przemocy
psychicznej ze strony rodziny.) Uświadamiam sobie negatywne emocje, których nie
bardzo wiem jak się pozbyć. Tzn.: jak "oczyścić" podświadomość (tak to
rozumiem) z "nagromadzonych" negatywnych emocji? Próbuję medytować +
psychoterapia. Próbowałem też krótkich głodówek oczyszczających. Ale mam
poczucie, że to za mało, tzn. idzie to b. powoli. Czy ktoś ma jeszcze jakieś
pomysły?
Serdecznie dziękuję.
J.

1. Data: 2004-03-23 17:36:13

Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poczucie, że to za mało, tzn. idzie to b. powoli. Czy ktoś ma jeszcze jakieś

Mozesz stopniowo przezyc te emocje i to, co sie za nimi kryje do samego konca.
Oczywiscie nic na sile. Po wyrazeniu trudnych emocji, ktore byly stlumione,
czesto pojawia sie miejsce na uczucia subtelniejsze: na milosc, spokoj, radosc,
przebaczenie, wdziecznosc. Ale wszystko w swoim czasie. Niektorzy chca miec to
od razu i usiluja np. na sile kochac. Mozesz jednak zawsze zwracac uwage na to,
co pozytywne, piekne, takze na to, czego wczesniej nie dostrzegales.
Warto postawic swoje cele, materialne i duchowe. To powinno ustrukturyzowac
Twoje zycie, nadac mu sens i kierunek.

1. Data: 2004-03-23 21:52:12

Temat: Re: "oczyszczanie" pod?wiadomo?ci z negatywnych emocji
Od: "l.e:h" <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J." <d...@p...onet.pl> skribis:

>poczucie, że to za mało, tzn. idzie to b. powoli. Czy ktoś ma jeszcze jakieś
>pomysły?

Np. regresing niehipnotyczny. Jezeli cie to interesuje pisz na priv.

Pozdrawiam, Leh.
--
Szczepionka na oszustwa: http://www.oszustwa.com/forum/
Gazety to okropne marnotrawstwo papieru, pracy, farby, transportu...

Prosze o pomoc.
Ankieta - Bariery Komunikacyjne w malzenstwie
Śmierć
Schizofrenia, czy może jeszcze nie?
Psychoanalityk- warszawa