operacja lakotki (łąkotki)

następny post »
From: Sabina <sa-re.wyrzuc.to.co.uwazasz:)@epf.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: operacja lakotki (łąkotki)
Date: Sat, 24 Jun 2006 11:02:51 +0200

Witam.

Już nie wiem czy operacja czy zabieg, w kazdym razie wybieram sie na
dlubanie w kolanie.
Sprawa nie jest jeszcze pewna, uszkodzenie lakotki ma potwierdzic usg, ale
pan doktor ktory "recznie" to u mnie stwierdzil, wygladal na raczej pewnego
diagnozy: uszkodzona lakotka przysrodkowa. Fakt ze wiedzial gdzie nacisnac
i w jakiej pozycji zeby jak najbardziej zabolalo :]

Podeszlam do tego na spokojnie, cieszylam sie ze wiem co mi jest. Ale
zaczeto mnie straszyc (znajomi), ze w trakcie zabiegu/operacji moga mi na
dobre unieruchomic staw i ze lepiej zostawic jak jest, albo wybrac sie na
rehabilitacje. Ale podobno polamana lakotka uszkadza staw co nie brzmi za
ciekawie.

Zastanawiam sie czy jest mozliwe, ze po usg od razu zostawia mnie w
szpitalu. Slyszalam ze bywa ze na takie operacje czeka sie miesiacami - czy
do tego czasu te kawalki lakotki nie rozwala mi stawu? :-o

Chcialabym, aby ktos doswiadczony powiedzial mi, jak to wyglada. Rowniez
mniej wiecej - jak wyglada zabieg - narkoza? Ile lezy sie w szpitalu? Ile
dni po operacji noga staje sie uzyteczna?

Mam juz kompletnie dosyc tego mojego kolana, sprawa ciagnie sie juz prawie
miesiac a ja nie wiem jak sie z tym kolanem obchodzic. Piotr zalecal mi tu
obowiazkowo kule i opaske, a lekarz u ktorego bylam o kulach nie wspomnial
a jak zobaczyl ze nosze opaske to kazal nie przesadzac bo to podobno na
miesnie szkodzi... chcialabym miec juz to za soba.

Planuje sie operowac w Bydgoszczy w szpitalu Biziela.

--
tia,
Sabina