orzezwiajacy tonik do buzki?

1. Data: 2004-06-13 20:33:02

Temat: Re: orzezwiajacy tonik do buzki?
Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia wrote:
> Użytkownik "Izunia" <a...@p...fm> napisał w wiadomoœci
>>

> A mogłabys napisac w ktorym katalogu to znalazłas i jak to sie
> dokladnie nazywa???
>
> Pozdro

Na pewno w aktualnym katalogu to jest, a nazywa się chyba po prostu mgiełka
do twarzy.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-13 20:34:07

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
> szukam czegos przyjemnie pachnacego, bez alkoholu, dla ceru mieszanej na
> letnie dni.

Bardzo sympatyczny jest tonik YR z serii Re-hydratation i do tego ma
poreczny psikaczek. Trzymany w lodowce super chlodzi i orzezwia, a zapach
tez ma taki 'rzeski'. Co prawda nie sprawdza sie w +40 stopniach, bo zaczyna
sie troche lepic, ale miejmy nadzieje, ze az tak klimat w Polsce sie jeszcze
nie ocieplil ;-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-13 23:52:32

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
zaczyna
> sie troche lepic, ale miejmy nadzieje, ze az tak klimat w Polsce sie

Ehh, a mi się wyrywa głośne westchnienie za tonikiem YR Biocamile. Jak ja go
lubiłam, jakiż był cudowny, ten zapach, to odświeżanie, szczególnie jak się
go trzymało w lodówce, no i ta buzia po nim.
A teraz w tej serii Pure Camile czy jak to się tam nazywa nawet właściwie
toniku nie ma. Nie wiem, jak oni mogli?!
Maga nostalgiczna

1. Data: 2004-06-14 07:09:55

Od: "Joasia" <j...@S...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Izunia" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> Mgiełki zapachowe z Avon są naprawdę świetne, przyjemnie pachną (są rożne
> zapachy np. mango), i nie drogie (ok10zł). Nie zmywaja makijażu i bardzo
> przyjemnie orzeźwiają. Naprawdę polecam.

O tak, szczegolnie ta z biala herbata z serii Planet Spa, tylko kosztuje
kilkanascie zlotych.
Pozdrawiam
Joasia

1. Data: 2004-06-14 07:33:45

Od: "Hafsa" <a...@n...ma> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasia" <j...@S...wp.pl> napisał w wiadomości

> O tak, szczegolnie ta z biala herbata z serii Planet Spa, tylko kosztuje
> kilkanascie zlotych.

Mialam ja w zeszlym roku, okropienstwo, w czasie upalu na chwile moze i
chlodzila, dajac orzezwienia, ale potem pozostawiala tak lepka powloke.
Jeden z licznym kosmetykow Avonu, ktory wyrzucialam, nie zuzywajac nawet
1/3. Nie polecam, Hafsa

--
moj adres:hafsa[małpa]poczta.onet.pl
strona domowa: www.hafsa.republika.pl

1. Data: 2004-06-14 22:39:08

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska napisał/a w
t003.jasien.net:

> Ja ostatnio używam toniku odświeżająco pobudzającego z żywą wodą
> (ciekawe co to?) z owoców Garniera.

Fajny, fajny. Kiedyś w Naturze był gratisem dodawanym do farby Garniera
Bell Coś Tam.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,20-06-2004r.

1. Data: 2004-06-20 22:26:47

Od: Asia Jedrychowska <a...@g...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua <r...@w...nat.pl> wrote:
> szukam czegos przyjemnie pachnacego, bez alkoholu, dla ceru mieszanej na
> letnie dni.

Oceanic Oligovital. Cudowny, lekki, mokry, nawilża, oczyszcza, tak
delikatny, że nawet do okolic oczu go stosuję bez obaw.

a.

--
-------/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia#echelon.pl ] ---------
<aki> sama jestes w pewnym sensie kobieta, wiec powinnas rozumiec

ochrona stop na plazy?
vichy do opalania?
depilacja okolic bikini,
estreva żel