ostra rukola

1. Data: 2006-07-03 11:30:13

Temat: ostra rukola
Od: notujaca <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio zagustowałam w rukolowych sałatkach, często więc kupuję rukolę w
sklepie. Nietsety kilka razy już się strasznie naciełam - liscie na oko
wyglądały jak zawsze, ale w smaku były piekielnie ostre, po prostu
niejadalne. Od czego to zależy? Czy można jakoś uniknąć takiej wpadki? Bo
trochę za drogie jest to ziółko, żebym wywalała paczkę po spróbowaniu, a
jets to tak ostre że nawet mojemu królikowi nie dam tego do utylizacji...

--
pzdr notująca
krytyk rzeczywistości

2. Data: 2006-07-03 15:16:11

Temat: Re: ostra rukola
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"notujaca" <n...@g...pl> wrote in message
> [...]
> jets to tak ostre że nawet mojemu królikowi nie dam tego do utylizacji...

Trzeba było posiać - tanie będą.

placki jablkowe da sie zrobic?
ogórki małosolne
Zrazy ze szpinakiem i co jeszcze???