padaczka leszczyny, kto zdiagnozuje bidulę?

11. Data: 2006-08-10 08:10:31

Temat: Re: padaczka leszczyny, kto zdiagnozuje bidulę?
Od: "_hehehe" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JackOss" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
news:ebeg7j$fnn$1@atena.e-wro.net...

> Panowie, silencjum plis! Najpierw mi powiedzcie, czy to na pewno monilioza
> czy karczować leszczynę, a potem się bijcie o rekordy i ilości płukań
> żołądka.
:)
ewidentna Monilioza a nie tyle karczowac
co przycinac leszczyne nalezy co roku
:)
leszczyna owocuje na pedach 1_2_3 letnich
nieprzycinana
1. bedzie miala za malo swiatla dla wiazania owocow
2. bedzie bardziej wrazilwa na choroby i inwazje szkodnikow
3. niestymulowana przycinaniem do tworzenia mlodych odrostow
przestanie wocowac
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal

12. Data: 2006-08-10 08:24:00

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ebeg7j$fnn$1@atena.e-wro.net JackOss
<j...@o...pl> napisał(a):

> Panowie, silencjum plis! Najpierw mi powiedzcie, czy to na pewno
> monilioza czy karczować leszczynę, a potem się bijcie o rekordy i
> ilości płukań żołądka.

Hejka. Zajrzyj do Hasła:http://www.ho.haslo.pl/article.php?id=1119
Pozdrawiam samodzielnie Ja...cki

13. Data: 2006-08-11 06:25:38

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Może zbytnio przeżywałeś wczoraj niezasłużoną porażkę Legii w
Doniecku i
> zredagowanie tekstu nie wyszło Ci najlepiej? ;-)
> Pozdrawiam logicznie Ja...cki

Oj to, to.
;-))
Pozdrawiam pogodnie
skryba

14. Data: 2006-08-11 13:30:21

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
> Nic dziwnego. Był rok gdy w sezonie wegetacyjnym
> opryskiwano 17 razy !!!!
[...]

Gdybym był złośliwy to bym "Ciebie" "Tobie" zacytował.
;-)
"Czasami"... nie warto "betonu" kruszyć.
:-)
pozdr. Jerzy

15. Data: 2006-08-14 12:19:24

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, monilioza, a czym to pryskać? Ja pryskałem czymś, co wziąłem z
artykułu o moniliozie może nawet z tego cytwoanego, ale mam resztę
preparatu na działce, więC nie jesetm pewien. A wy czym parskacie?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

16. Data: 2006-08-14 16:00:18

Od: JackOss <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

JackOss napisał(a):

> Dobra, monilioza, a czym to pryskać? Ja pryskałem czymś, co wziąłem z
> artykułu o moniliozie może nawet z tego cytwoanego, ale mam resztę
> preparatu na działce, więC nie jesetm pewien. A wy czym parskacie?

PRyskałem czymś jak Penzicoll? Pierwszej części słowa jestem pewien,
drugiej - nie. Czy to dobre pryskadło? Może czymś innym należy tę moniliozę?

--
JackOss - obchodzi się bez sygnaturki

17. Data: 2006-08-14 16:59:05

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> JackOss napisał(a):
> >
> PRyskałem czymś jak Penzicoll? Pierwszej części słowa jestem pewien,
> drugiej - nie. Czy to dobre pryskadło? Może czymś innym należy tę
moniliozę?

Opryski mają sens gdy stosujesz je w optymalnym terminie.
Po terminie to tyle co umarłemu kadzidło.
Radził Tobie Tadeusz Smal.
Zbieraj opadłe i spal.
W 2007 zacznij opryski przeciw moniliozie około połowy maja.
Powodzenia.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba