panele drewniane

1. Data: 2003-09-08 13:45:05

Temat: panele drewniane
Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc,

wykanczammieszkanie i zdecydowalam sie zamiast klepki debowej polożyc
panele drewniane. Czy ktos ma zle doswiadczenie z nimi. Mozecie polecic
mi firme. Jest ich tyle a i cena jest różna, chyba dotyczy to jakosci
tych paneli? Jest i Baltic Floor, Kaers czy deska barlinecka.
Pomóżcie.:confused:

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

1. Data: 2003-09-09 06:50:27

Temat: Re: panele drewniane
Od: "Monia_Sz" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja położyłam deskę barl. . Z jednej strony jest super, ładnie wygląda, nie
tak jak zwykle panele, z drugiej trzeba uważać bo upadek jakiegoś cięższego
przedmiotu robi azraz ryse lub dziurę.

1. Data: 2003-09-09 09:15:18

Od: izabela <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moniu, a gdzie kupowałaś? Możesz podać namiary?

iza:(

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

meble kuchenne
beton komórkowy jako gruz
Zmywarka do zabudowy - da sie odliczyć ?
cofający się zapach ze zlewozmywaka
Wózkownia