panele na wykładzinie??

11. Data: 2007-04-02 10:56:39

Temat: Re: panele na wykładzinie??
Od: "gdaMa" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wiosennego dnia, *Miroo* wyszczebiotał(a):

> Oddychać?? Przecież i tak pod panele obowiązkowo kładzie się
> folię? Przez folię się kiepsko oddycha. Kiedyś sprawdzałem :P

Jaką folię??? Kładzie się piankę lub tekturę a ona juz nie jest taka
szczelna jak folia.

--
Pozdrawiam *gdaMa* (Magda)
)pl

12. Data: 2007-04-02 11:58:37

Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gdaMa" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> Pewnego wiosennego dnia, *Miroo* wyszczebiotał(a):

> Jaką folię??? Kładzie się piankę lub tekturę a ona juz nie jest taka
> szczelna jak folia.

Przeczytaj instrukcje do swoich paneli. Nie położysz folii paroizolacyjnej
to stracisz gwarancję na panele.
Często pianka o której piszesz jest razem z folią, ale jeśli kładziesz
płyty "tekturowe" (ekopłyta), to folia jest konieczna.
http://www.panele.net/instrukcja.html
Miroo (http://miroo.ovh.org)

13. Data: 2007-04-02 14:06:33

Od: " BrunoJ" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

marlena <m...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> Deski pod wyk=B3adzin=B1 s=B1 troch=EA wybrzuszone i dlatego wola=B3abym nie
> zdejmowa=E6 wyk=B3adziny tylko potraktowa=E6 j=B1 jako minimalne chocia=BF
> wyr=F3wnanie pod=B3o=BFa. Jakie=B6 wylewki samopoziomuj=B1ce itp. nie wchod=
> z=B1 w
> gr=EA.
>
> S=B3ysza=B3am r=F3=BFne opinie na temat k=B3adzenia paneli na wyk=B3adzin=
> =EA
> dywanow=B1. Czy kto=B6 mo=BFe zrobi=B3 w ten spos=F3b i ma jakie=B6 do=B6wi=
> adczenie?
> Zaznaczam, =BFe wyk=B3adzina nie jest na gumie.
Temat wykladziny zostal juz rozwiniety troche, wiec warto chyba jeszcze
poruszyc temat samego wyrownania podlogi. jesli podloga jest nierowna, to
wykladzina niewiele zmieni. A wrecz bedzie dodatkowo pracowac itp. Mimo
wszystko latwiej chyba bedzie wyrownac na golych deskach niz na wykladzinie,
ktora jest miekka, co niestety zamiast poprawic tylko pogorszy sytuacje.
Panele, szczegolnie bezklejowe musza miec twardo, inaczej beda pracowac, bedzi
e widac szczeliny, bedzie widac jak sie to wszystko rusza itp.
Pomysl o tym, zanim wydac niemale pieniadze na podloge ktora bedzie Cie potem
wkurzac.

pozdrawiam
Bruno

złączki zaprasowywane z Nibco
Re: zmywarka z doprowadzeniem cieplej wody
Meble ze skóry ekologicznej
Futryna drzwi
kuchenka na gaz z butli - pytanie do znawców