pasztet Agaty Solon- palce lizac

1. Data: 2001-11-27 16:45:17

Temat: pasztet Agaty Solon- palce lizac
Od: <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

zrobilam w/w pasztet , wyszedl znakomicie poprostu rozplywa sie w ustach.
Dzieci jak dopadly sie wczoraj to zjadly cala blache , a wyszlo mi tego duzo
wiec zamrozilam i dzis rano juz wyciaglam dla moich pociech.
reszte postanowilam ukryc na drugi dzien swiat a do tego zrobie cwikle z
chrzanem... :) pycha .

pozdrawiam
i prosze dalej o takie mniamusne przepisy

Beata-Lublin

1. Data: 2001-11-27 22:42:07

Temat: Re: pasztet Agaty Solon- palce lizac
Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@k...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:1...@n...onet.pl...
> [...]
> chrzanem... :) pycha .
>
> pozdrawiam
> i prosze dalej o takie mniamusne przepisy

Po naszym zostalo juz tylko wspomnienie...Na Swieta jedziemy do rodzicow
meza a tesciowa to dopiero pasztet robi, ech...To dzieki jej wskazowkom
nauczylam sie go robic. Ciesze sie ze smakowalo. Wiem, ze jestem nudna i
powtarzam sie, ale skoro Swieta ida to moze zrobisz moj makowiec?;o)))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-11-28 08:57:05

Od: <b...@k...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nauczylam sie go robic. Ciesze sie ze smakowalo. Wiem, ze jestem nudna i
> powtarzam sie, ale skoro Swieta ida to moze zrobisz moj makowiec?;o)))

prosze podaj mi date i watek kiedy pisalas ten przepis na makowiec a wytestuje
go napewno , moi chlopcy uwielbiaja makowiec tylko ja jestem antytalent jesli
chodzi o ciasto drozdzowe;)

Beata-Lublin

1. Data: 2001-11-28 10:29:50

Od: "Agata Solon" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@k...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...

> [...]
wytestuje
> go napewno , moi chlopcy uwielbiaja makowiec tylko ja jestem antytalent

To sie swietnie sklada, bo tam jest ciasto krucho-drozdzowe, daleko
latwiejsze od klasycznego drozdzowego. Wbrew nazwie to z kruchoscia nie ma
nic wspolnego (oprocz chrupiacej skorki), chodzi o technologie, ze sie sypie
na stolnice, sieka itd. Watek byl 23.11 nazywal sie "Makowe cos z puszki" i
moj przepis jest w poscie z godz. 21:09.

Pozdrowienia, Agata Solon, naturalna

1. Data: 2001-11-28 18:52:13

Od: "Katarzyna Szeffer" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@k...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiec zamrozilam i dzis rano juz wyciaglam dla moich pociech.
> reszte postanowilam ukryc na drugi dzien swiat a do tego zrobie cwikle z

Czy mogę prosić o ten przepis albo o informację, gdzie go znaleźć. Czytam
grupę
dopiero od niedawna i nie zauważyłam go.
Pozdrawiam . Marchewa.

pierniczki na swieta
pierniczki na swieta....
Upieklam bulki !!!
Poszukuje kilku interesujacych przepisow kuchni wloskiej.
scena@rmf.fm