perfumy - zielona herbata

1. Data: 2004-07-01 14:24:19

Temat: perfumy - zielona herbata
Od: "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ave

Jak na razie znalazlam jedne perfumy - Elizabeth Arden "Green Tea".
Czy one naprawde pachna zielona herbata?
Zalezy mi na tym zapachu, a narazie nie mam dostepu
do dobrych perfumerii.

Jesli nie te, to jakie znacie perfumy o tym zapachu?

Z gory dziekuje za odpowiedzi.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space cowboy..."

1. Data: 2004-07-01 14:27:37

Temat: Re: perfumy - zielona herbata
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska wrote:

> [...]
> Czy one naprawde pachna zielona herbata?
> Zalezy mi na tym zapachu, a narazie nie mam dostepu

Jest caly zestawik o zapachu zielonej herbaty z serii The Healing Garden
firmy Coty, niedrogie, imho sliczne :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-01 14:45:45

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska"
> Jak na razie znalazlam jedne perfumy - Elizabeth Arden "Green Tea".
> Czy one naprawde pachna zielona herbata?
> Zalezy mi na tym zapachu, a narazie nie mam dostepu
> do dobrych perfumerii.

Mam wode perfumowana EA "Green Tea" i jesli maja one pachniec
zielona herbata, to raczej przeslodzona i perfumowana zielona herbata ;-)
Ale ladne i swieze sa. Oczywiscie klasa zapachu zupelnie nie ta
i sam zapach tez wobec tego nieporownywalny, ale linii zapachowych
zielonej herbaty jest duzo, a EA przypomina mi linie typu Bielendy zel do hig.
intymnej ;)
Tylko bez tych chemicznych nutek, uszlachecony itd.
Asia

1. Data: 2004-07-01 15:00:47

Od: "naiade" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@t...pl>
napisał w wiadomości news:cc16qv$lun$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Jesli nie te, to jakie znacie perfumy o tym zapachu?

Ja uwazam, ze najbardziej zblizone do zapachu zielonej herbaty jest zielony
Aroma Tonic Lancome.. Jak dla mnie - wspanialy zapach.. Tyle, ze wyzsza
polka cenowa, no i nie perfumy..ale pachnie dlugo..

1. Data: 2004-07-01 15:01:29

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' Świderska wrote:
> Ave
>
> Jak na razie znalazlam jedne perfumy - Elizabeth Arden "Green Tea".
> Czy one naprawde pachna zielona herbata?

IMHO tak. Mnie sie dosc ten zapach podoba.
Z tanszych jest taka woda perfumowana z YR (seria Fraicheur Végétal).

Dunia
--
All our science, measured against reality, is primitive and childlike -
and yet it is the most precious thing we have. | Albert Einstein

1. Data: 2004-07-01 15:10:25

Od: "4maleena" <f...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości:

> Jesli nie te, to jakie znacie perfumy o tym zapachu?

Chyba najtańsza półka ale zapach rewelacyjny: nie toksyczny, świeży... Za
200ml zapłaciłam 9,90.
http://www.pollenaewa.com.pl/magic_eva_body.html

Można też kupić wodę toaletową o tym zapachu, ale nie wiem jak to finansowo
się przedstawia.
http://www.pollenaewa.com.pl/magic_eva.html

pzdr
For

1. Data: 2004-07-01 15:12:38

Od: "AsiaS" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "4maleena"
> Można też kupić wodę toaletową o tym zapachu, ale nie wiem jak to finansowo
> się przedstawia.
> http://www.pollenaewa.com.pl/magic_eva.html

A to wlasnie podrobka Elizabeth Arden..
Ciekawe jak sie ma do niej jakosciowo..
Asia

1. Data: 2004-07-01 17:16:48

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak na razie znalazlam jedne perfumy - Elizabeth Arden "Green Tea".
> Czy one naprawde pachna zielona herbata?

pachną. ale wyjątkowo krótko. to bardzo nietrwały zapach, niestety.

1. Data: 2004-07-01 17:34:53

Od: Plavia <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna 'Bastet' ?widerska wrote:
> [...]
> Zalezy mi na tym zapachu, a narazie nie mam dostepu
> do dobrych perfumerii.
>
> Jesli nie te, to jakie znacie perfumy o tym zapachu?

Osobiście uwielbiam te perfumy, pachna zieloną herbatą i są przepiekne,
jednak niestety bardzo nietrwałe.
Plavia

1. Data: 2004-07-01 19:14:25

Od: "Madie" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@t...pl> wrote
> Elizabeth Arden "Green Tea".
> Czy one naprawde pachna zielona herbata?
Jak dla mnie tak. Są świetne. Zapach jest trwały, przynajmniej na mnie ;)
Niedługo muszę się wybrać po kolejną buteleczkę ;) Dodam jeszcze, że są to
jedyne perfumy, które zużyłam całe :)

> Z gory dziekuje za odpowiedzi.
Proszę;)

Pozdrawiam Madie

(szukam) ortodonta w Wawie
zielona po zakupach:)
Suche uszy - pomocy!!!
Diosperin Erisu na naczynka
Witam i prosze o pomoc!!!!!PILNE BARDZO:)