piekacy odbyt

1. Data: 2004-05-10 14:07:15

Temat: piekacy odbyt
Od: "Aneta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego w wiekszosc razy kiedy zrobie kupe:) piecze mnie w okolicach
odbytu? i taki piekcy bol utrzymuje sie okolo 5 minut po. Czytlalam troche,
i jestem zaniepokojona. To moge byc hemoroidy czy klykciny???? jesli tak to
do jakiego lekarza mam sie wybrac???

2. Data: 2004-05-10 14:39:15

Temat: Re: piekacy odbyt
Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
troche,
> i jestem zaniepokojona. To moge byc hemoroidy czy klykciny???? jesli tak

Nie wiem czy widzialas kiedys klykciny? One wygadaja dosc charakterystycznie
i trudno je z czyms pomylic. Poszukaj gdzies jakiegos zdjecia i sprawdz.
Zreszta ja i tak polecilabym wizyte u lekarza a tymi sprawami zajmuje sie
proktolog- on jest od jelita grubego, a klykciny to raczej dermatolog

3. Data: 2004-05-10 14:44:22

Od: "Aneta" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy widzialas kiedys klykciny? One wygadaja dosc
charakterystycznie
> i trudno je z czyms pomylic. Poszukaj gdzies jakiegos zdjecia i sprawdz.

nigdy na zywo nie widzialam, ale czytalam na googlach. Klykciny mozna
pomylic z hemoroidami w pierwszym stadium rozwoju poniewaz charakterystyczne
narosle widac w zaawansowanym juz rozwoju

> Zreszta ja i tak polecilabym wizyte u lekarza a tymi sprawami zajmuje sie
> proktolog- on jest od jelita grubego, a klykciny to raczej dermatolog
Chyba jednak wybiore sie do lekarza, hmm... ale gdzie ja znajde
proktologa?:):)
Dzieki pozdrawiam

4. Data: 2004-05-10 14:54:52

Od: SoulAssassin <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego razu, Aneta wyciosał(a) na skale:

NTG

pl.seks.anal

;)

5. Data: 2004-05-10 15:46:48

Od: "gosia" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomylic z hemoroidami w pierwszym stadium rozwoju poniewaz
charakterystyczne
> narosle widac w zaawansowanym juz rozwoju

Przepraszam ale kompletnie o tym zapomnialam :(

> Chyba jednak wybiore sie do lekarza, hmm... ale gdzie ja znajde
> proktologa?:):)
> Dzieki pozdrawiam

Najpierw i tak musisz isc do lekarza rodzinnego. Do dermatologa nie jest
potrzebne skierowanie, natomiast to proktologa jest potrzebne. nie wiem w
jakim miescie mieszkasz?! tzn malym czy duzym, bo jesli nie proktolog to
gastroenterolog lub moze chirurg tak mi sie wydaje ale najlepiej sie
poradzic lekarza rodzinnego:)
pozdrawiam pa

6. Data: 2004-05-10 16:11:42

Od: "Iwona" <i...@W...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Aneta ( m...@o...pl ) napisał:
> [...]
> troche, i jestem zaniepokojona. To moge byc hemoroidy czy klykciny????
> jesli tak to do jakiego lekarza mam sie wybrac???

Możesz b/recepty kupić np. żel Neo-aesculan(Herbapol). Działa leczniczo i
przeciwbólowo;)

Pzdr.
Iwona

7. Data: 2004-05-10 19:24:10

Od: "i" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "SoulAssassin" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> NTG
>
> pl.seks.anal
>
> ;)

uważasz to za śmieszne? życzę ci serdecznie zaznania podobnych
dolegliwości...

i wypadałoby się podpisać...

iza

Cerazette - krwawienia
Oferta wspolpracy dla lekarza / studenta medycyny
[Wroclaw] Laryngolog
biegunka a antykoncepcja hormonalna
scyntygrafia