pierogi technika wyrobu (pytanie)

1. Data: 2004-12-29 22:54:22

Temat: Re: pierogi technika wyrobu (pytanie)
Od: Tatiana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 29 Dec 2004 17:39:00 +0100, Waćpanna lub Waćpan *Marek W.*, w
wiadomości news:<news:cquood$2an$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> A poco bułka w cieście do pierogów??

Bo wychodzi dobre, smaczne i sprężyste. I tyle.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-12-30 12:41:59

Od: "freda" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wszystkim za rady
nic... bedę próbowała wszelkich innych sposobów
bo te moje wyroby za nic w świecie nie przypominają tłuściutkich pierożków
;P
pozdrawiam
freda

1. Data: 2004-12-30 15:15:56

Od: "Zinejda" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "freda" <f...@p...fm> napisał w wiadomości
> witam
> co zrobic aby robione pierogi po wyjeciu z wody nie byly plaskaczami?
> robie cieniutkie ciasto, laduje farszu ile wlezie- surowe sa perkate i
> okragłe
> ale po wyjeciu z wody masakra same podeszwy :(
> jakie znacie sposoby aby zachować kształt i wypełnienie pieroga po wyjeciu
> wody?
> pozdrówki
> freda

Ja zawsze robię ciasto na pierogi z wrzątku i mąki , zawsze wychodzą super i
dobrze się sklejają.
Podobno niektórzy dodają drożdże ale mało żeby nie było czuć
jadłam takie ale z truskawkami niebo w gębie .
Życzę miłego lepienia

Pasta do krakersow.
wałek do ciasta
kuskus