co do ginu z tonikiem?

1. Data: 2004-12-29 08:27:02

Temat: co do ginu z tonikiem?
Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie takie jak w tytule ...
Zagiol mnie ostatnio ktos pytaniem co podac do ginu z tonikiem?
ja niestety nie wiem ... moze ktos mi pomoze???

pozdrawiam
ANia

1. Data: 2004-12-29 09:02:20

Temat: Re: co do ginu z tonikiem?
Od: "Morrigan" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "biedronka" <b...@b...net.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Mam pytanie takie jak w tytule ...
> Zagiol mnie ostatnio ktos pytaniem co podac do ginu z tonikiem?
> ja niestety nie wiem ... moze ktos mi pomoze???

Ewentualnie cytryne i slomke, jesli juz ktos musi cos dodawac ;) ale po co
psuc ten smak jedzeniem?;>

Atena

1. Data: 2004-12-29 09:07:02

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ewentualnie cytryne i slomke, jesli juz ktos musi cos dodawac ;) ale po co
> psuc ten smak jedzeniem?;>

no mnie tez sie tak wydaje ze dodatki sa zbedne :-)
ale dostalam takie zadanie wiec szukam ...
wiec co podac? chyba raczej cos ostrego niz slodkiego, prawda?

1. Data: 2004-12-29 09:21:46

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no mnie tez sie tak wydaje ze dodatki sa zbedne :-)
> ale dostalam takie zadanie wiec szukam ...
> wiec co podac? chyba raczej cos ostrego niz slodkiego, prawda?

Martini. :-)
Najlepiej wchodzi jak się podaje gin z tonikiem i martini w proporcjach
1:1:1.
Do tego kostki lodu , cytrynka i słomka.

Sowa

1. Data: 2004-12-29 09:30:38

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Morrigan" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Ewentualnie cytryne i slomke, jesli juz ktos musi cos dodawac ;) ale po co
> psuc ten smak jedzeniem?;>

albo limonkę zamiast cytrynki :-) i w zasadzie tylko dla dekoracji

gdaMa (Magda)
adres nadawczy to spampułapka... odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-12-29 09:31:11

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo limonkę zamiast cytrynki :-) i w zasadzie tylko dla dekoracji

:-)))
tylko ze ja sie dopytuje o menu ... co za przystawki, jedzenie?

pozdr. i za inne uwagi tez dziekuje ;-)

1. Data: 2004-12-29 09:44:44

Od: "Macq" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli poszukujesz nowych smakow, polecam kilka kropel grenadiny. To
niesamowita jak cos malego moze zmienic tak bardzo smak, na plus oczywiscie
:D

jezeli chodzi o "przystawki", to zasadniczo (na ile sie orientuje, poprawcie
mnie, jezeli sie myle) do koktajli nie podaje sie dan w pelni tego slowa
znaczeniu. To nie ten etap uczty ;)

Co do samego ginu, ojczyzna jego jest 'zimnokrwista' Anglia, wiec moze
pokombinowac w strone chips'ow (chociaz tam nazywa sie tak frytki)

pozdrawiam serdecznie

1. Data: 2004-12-29 09:52:16

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-)))
> tylko ze ja sie dopytuje o menu ... co za przystawki, jedzenie?

hmmm, druga szklaneczka ginu z tonikiem ;-)
a tak serio to może koreczki, mini-kanapeczki na krakersach z różnymi
pastami...
nic na ciepło mi nie pasuje - raczej małe tzw. przegryzki

1. Data: 2004-12-29 10:54:59

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Co do samego ginu, ojczyzna jego jest 'zimnokrwista' Anglia, wiec moze
> pokombinowac w strone chips'ow (chociaz tam nazywa sie tak frytki)

tez mi sie tak wydawalo ze do tego nic za bardzo nie pasuje ...
ze to nie ten etap :-) no ale uslyszawszy takowe pytanie pomyslalam ze moze
sie doksztalce i popytam :-)

wszystkim bardzo dziekuje
ANia

1. Data: 2004-12-29 12:32:43

Od: "Wojti" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Do G-T wcinam sobie oliwki z papryczką skropione tabasco.Jak ktoś oczywiście
lubi na ostro.

Pozdrawiam
Kucharz Amator
Wojti

Marcepanki i inne łakocie
znowu prośba:)
Re: ZAKASKA-PRZEKASKA-"ZAGRY CHA" :) co polecacie?
Pieczenie i kapusta
sorry test