pizza i stogonow

1. Data: 2000-07-05 11:17:28

Temat: pizza i stogonow
Od: <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

poproszę o dobry przepis na pizzę oraz strogonowa (pilnie potrzebuje)

1. Data: 2000-07-06 16:37:55

Temat: Boeuf Stroganow
Od: "Anna Górska" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boeuf Stroganow
Składniki:
40 dag polędwicy wołowej lub młodej miękkiej wołowiny
15 dag pieczarek
mała cebula
łyżka przyprawy do zup lub kostka bulionowa
2 łyżki koncentratu pomidorowego
1\3 szklanki śmietany kwaśnej
2 łyżki oleju
łyżka posiekanej natki pietruszki
chili lub inna ostra przyprawa
pieprz, sól

Przygotowanie:
Mięso pokroić najpierw w plastry grubości 1 cm, a następnie w paski
szerokości 1 cm. olej rozgrzać, lekko podsmażyć na nim mięso, przełożyć je
do garnka. Na tym samym tłuszczu podsmażyć obraną i posiekaną cebulę,
następnie wrzucić do niej umyte, osączone, pokrojone w plasterki pieczarki.
Udusić. Połączyć mięso z pieczarkami i rozpuszczoną w wodzie kostką
bulionową lub przyprawą do zup. Dodać koncentrat pomidorowy, pogotować
chwilę, na koniec przyprawić, wlać śmietanę, doprowadzić do wrzenia, posypać
natką pietruszki.
Podawać z ryżem lub ziemniakami z wody.

Nie wiem czy ten przepis jest dobry gdyż go nie sprawdzałam.
Ania.

Użytkownik <k...@p...fm> napisał w wiadomości
> poproszę o dobry przepis na pizzę oraz strogonowa (pilnie potrzebuje)

Sernik bez mielenia sera
szaszlyki
jak z kuchni
Bulgarska salatka - szopski salat czy jakos tak...
?!