Sernik bez mielenia sera

1. Data: 2000-07-05 07:59:18

Temat: Sernik bez mielenia sera
Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani

Nie dorobiłem się jeszcze maszynki do mielenia a chcę zrobić jakis dobry
sernik

Pomóżcie proszę o przepis - chcę zrobić ciast na niedzielę

Czekam na propozycję.

Odwdzięczę się przepisem na dobrą kruszonkę z owocami (dwukolorową)

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-07-05 08:23:08

Temat: Re: Sernik bez mielenia sera
Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z miesiąc temu podawałam przepis na sernik bez pieczenia z sera "własnej
produkcji". Nic tu się nie miele. Jeśli Cię zainteresuje, to podam raz
jeszcze...

--
Ania K.
Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl> w wiadomości do grup

1. Data: 2000-07-05 08:24:13

Od: "Lilla" <l...@e...flt.krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> Kochani
>
> Nie dorobiłem się jeszcze maszynki do mielenia a chcę zrobić jakis

W niektorych sklepach mozna kupic twarog juz zmielony (nawet 3-krotnie
zmielony), gotowy do uzycia, musisz poszukac wlasnie takiego.

Lilla

1. Data: 2000-07-05 08:57:55

Temat: Odp: Sernik bez mielenia sera
Od: "Marta" <m...@e...elblag.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl>

> Nie dorobiłem się jeszcze maszynki do mielenia a chcę zrobić jakis dobry
> sernik
>
> Pomóżcie proszę o przepis - chcę zrobić ciast na niedzielę

Spróbuj zamrozić twaróg, a potem go rozmrozić - ma konsystencję jak mielony.

1. Data: 2000-07-05 09:32:47

Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aniu proszę o przepis

Pozdro Marcin

1. Data: 2000-07-05 09:50:17

Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę a może jakis przepis.

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-07-05 09:50:50

Temat: Re: Odp: Sernik bez mielenia sera
Od: Marcin Szolajski <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za radę

a może teraz przepis???

Pozdro

Marcin

1. Data: 2000-07-05 09:52:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale to jutro, bo chyba nie pomnę proporcji ...

1. Data: 2000-07-05 10:30:43

Od: "Asiunia" <j...@p...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin Szolajski <m...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@g...pl...
> Dzięki za radę
>
> a może teraz przepis???

Nikt nie chce podać?:-)

Sernik bez spodu i proszku do p., ale pyszny

ok.1,5 - 1,8 kg sera zmielonego, lub poduszonego widelcem albo utłuczonego
tłuczkiem do ziemniaków, jak nie masz maszynki
kostka masła
6 jaj
1-1,5 szkl. cukru, jak kto lubi słodszy
2 opak. cukru wanil.
2 łyżki czubate maki ziemniaczanej
dodatki jak kto lubi, rodzynki, orzechy, skórka, inne dziadostwo (ja nie
lubię)

Zółtka ukręcić z masłem na puch, dodać cukier + cukier wanilin., dodawać
stopniowo ser, po wkręceniu sera dodać mąkę ziemniaczaną, na koniec
delikatnie wymieszać z ubitą pianą z białek ( do białek przed ubijaniem
dodaj szczyptę soli, będzie sztywna). Włożyc do formy, wsadzic do
rozgrzanego piekarnika (180 st.) i piec tak ok. godziny (zależy od
kuchenki). Po wyjęciu posypać pudrem lub polać polewą. Sernik jest wysoki
(nie siada), wilgotny i pyyyyszny.
Życzę przyjemnego pieczenia
Asia

1. Data: 2000-07-05 10:46:26

Od: "Hania" <h...@c...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Asiunia :
> [...]
> 2 opak. cukru wanil.
> 2 łyżki czubate maki ziemniaczanej
> dodatki jak kto lubi, rodzynki, orzechy, skórka, inne dziadostwo (ja nie

Na jakiej wielkości blachę jest ten przepis?
Hania

szaszlyki
jak z kuchni
Bulgarska salatka - szopski salat czy jakos tak...
?!
grill + wegetarianin