szaszlyki

1. Data: 2000-07-04 23:38:23

Temat: szaszlyki
Od: iziak <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy ktos moze mi podsunac pomysl na pyszne szaszlyki?
Pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2000-07-05 07:35:44

Temat: Re: szaszlyki
Od: Gamon' <r...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

iziak wrote:

> Witam!
> Czy ktos moze mi podsunac pomysl na pyszne szaszlyki?

1. boczek, cebulka, pieczraka, czosnek, boczek, cebulka itd.
2. jablko, kawalek piersi kurczaka (moze tez byc kacza), gruszka, jablko
itd.
3. NA ZIMNO: ananas, brzoskwinia, pomarancza, ananas itd. - moga byc
dobrze odsaczone z puszki
itp. - co glowa podsunie....

Pozdrawiam,
robal.

1. Data: 2000-07-05 07:44:48

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

szaszłyczki z różnych rodzajów mięska
- pierś kurczaka albo indyka
- polędwiczka wołowa
- schab
do tego oczywiście boczek wędzony, cebulka, papryka, ogórek ...
mięska mogą być wcześniej w czymś zamarynowane, kiedyś posmarowałam jedno
sosem słodko kwaśnym, inne "zaczosnkowałam" - efekt był niezły ...
Ania K.

Użytkownik iziak <i...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...wp.pl...

1. Data: 2000-07-05 09:49:55

Od: iziak <i...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje Aniu i Robalu (?) za przepisy - juz mi slinka cieknie...
Pozdrawiam,
Iza

1. Data: 2000-07-06 15:14:14

Od: "Maxim Abramovich" <m...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

1 bardzo duza cebula, drobno posiekana (w kostke)
1 3 lyzki soku cytrynowego, albo szklanke suchego wina.
1 lyzka oliwy
1 lyzeczka soli
1/4 lyzeczki czarnego pieprzu (proszek)
1 kg baraniny, najlepiej z uda ale moze byc inne nie tluste kawalki. Tluszcz
trzeba obciac a mieso pociac na kawalki wielkosci 3 - 4 cm
2 duze cebule pokrajane 2 cm plastry
2 duze dojrzale pomidory pokrajane na plastry
10 szt. cebulek, tych zielonych, wyrosnietych jak szczypiorek
2 cytryny w cwiartkach

W duzym naczyniu mocno zamieszac pokrojona w kostke cebule, sok cytrynowy,
albo wino, oliwe sol i pieprz. Wlozyc tam mieso i marynowac przynajmniej 3
godziny w temperaturze
pokojowej, albo cala noc w loduwce. Czas od czasu przewracac mieso, azeby
dobrze bylo pokryte marynada.
Warstwe wegla drewnego podpalic na otwartym grylu i pozostawic palic sie
dopoki na powierzchnie nie utworzy sie warstwa bialego popiolu. Kawalki
miesa po kolei z
plastrami cebuli i pomidorow nadziac na dlugie patyczki (mokr!) i scisnac
razem. Grylowac
w 10 cm od powierzchni ciepla od czasu do czasu obracajac dopoki mieso nie
podsmarzy sie wedlug wlasnych upodoban.
Jezeli, lubisz azeby mieso w srodku bylu jeszcze rozowe to wystarczy 10 min.
grylowania. Jezeli natomiast chcesz calkowicie wysmarzone, to 15 min. Jesc
trzeba cieple. Serwowac z pomidorami, ta druga cebula i cytryna.
Popiac winem. Smacznego
Maxim.

Ďđčâĺňńňâóţ, iziak <i...@p...wp.pl>! Ŕ ňű óćĺ óńňŕíîâčë(ŕ) Fidolook
Express 2.000?

1. Data: 2000-07-07 08:13:30

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maxim Abramovich <m...@b...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@n...bezeqint.net...
CIACH
_____________

Pyszny przepisik, mniam, ale najwspanialsze mi się wydało "suche" wino ...
Pozdrawiam serdecznie
--
Ania K.

jak z kuchni
Bulgarska salatka - szopski salat czy jakos tak...
?!
grill + wegetarianin
Placek z czereśniami i galaretka