pyszne placki

1. Data: 2004-09-09 19:31:25

Temat: pyszne placki
Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jako szczesliwa posiadaczka gotujacego mezczyzny zostalam dzis nakarmiona
przez niego pysznymi plackami. Przepis moze malo wyszukany, ale wart
wyprobowania.
Do placuszkow trzeba starkowac na tarce o malych lezkach:(my posiadamy na
stanie robota z przystawkami takimi jak tarka....) papryke, cukinie,
cebulke, czosnek.
Do starkowanych jarzyn trezba dodac: jajka, make, ziola prowansalskie, sol,
pieprz, smazyc jak placki ziemniaczane na zloto, podawac polane jogurtem
naturalnym. Bardzo smaczne, proste, szybkie w wykonaniu i tanie danie

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-10 12:00:46

Temat: Re: pyszne placki
Od: "misiczka" <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktosia" <k...@U...o2.pl> napisał w wiadomości

> Do placuszkow trzeba starkowac na tarce o malych lezkach:(my posiadamy na
> stanie robota z przystawkami takimi jak tarka....) papryke, cukinie,
> cebulke, czosnek.

A ja mam pytanko. Bo pewnie z tych startych warzyw leci sok. Odlewa się go,
czy zostawia?

--
pozdrawiam, misiczka

Łatwiej utrzymać na języku rozżarzony węgiel
niż słowo sekretne (Sokrates)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-09-10 17:21:08

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja mam pytanko. Bo pewnie z tych startych warzyw leci sok. Odlewa się
go,
> czy zostawia?
>
> --
> pozdrawiam, misiczka

po tarciu maszynowym niewiele soku zostaje
ale nawet jakby mi zostal nie zlewalabym go
Zadne ze skladnikow nie ma nieprzyjemnej goryczki w soku
jak bedzie za zadkie mozna dac lyzke maki wiecej...........

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-10 18:48:22

Od: "Trafak" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktosia" <k...@U...o2.pl> napisał w wiadomości
> Jako szczesliwa posiadaczka gotujacego mezczyzny...

Jako szczęśliwy posiadacz gotującej żony, sprawdziłem przepis :-)))
Placki są faktycznie pyszne, zastąpiliśmy tylko cukinie (nie było) ogórkiem.
Brakowało mi tylko czegoś kwaśnego do smaku, więc przepis został wzbogacony
o sok z cytryny.
Dzięki :-)
Trafak

1. Data: 2004-09-11 06:17:25

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trafak" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
ogórkiem.
> Brakowało mi tylko czegoś kwaśnego do smaku, więc przepis został

Ktos musi znajdowac przepisy w necie zeby gotowac mogl ktos:)

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-11 21:49:05

Temat: placki z marchewką
Od: "zf71" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja polecam "placki blondynki" - Beaty Pawlikowskiej z Radia Zet zjej
strony internetowej - przetestowane
2 marchwewki
1 kg ziemniaków
natka pietruszki - duża garść
2 jajka
mąki
vegeta, pieprz

Marchew zetrzeć na tarce na małych oczkach.
Ziemniaki na tarce na grubych oczkach.
Wymieszać, przyprawić, dodać pietrruszkę, jaja i makę.

Placki pyszne z lekko słodkawym posmakiem!

1. Data: 2004-09-14 12:38:31

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

> Ktos musi znajdowac przepisy w necie zeby gotowac mogl ktos:)

Mam teraz nowy monitor - nakrapiany kawą:)))

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik

1. Data: 2004-09-14 12:43:30

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

(Na)Lesnik wrote:

> Mam teraz nowy monitor - nakrapiany kawą:)))

I bardzo dobrze. Monitor dużo latwiej umyć niż klawiaturę :-)
A co do subjectu - popełnilam plasterki kabaczka w cieście,
całkiem jadalne.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2004-09-14 16:23:28

Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam teraz nowy monitor - nakrapiany kawą:)))
moze to reklamowka firmy mleczarskiej Łaci...te:)

Ktoska

*Staram sie nie popelniac bledow ortograficznych, ani literowek. Jestem
niedoskonala, roztragniona dyslektyczka i pomio tych staran zdarzaja mi sie
gafy*

1. Data: 2004-09-15 11:44:43

Od: "(Na)Lesnik" <n...@n...lubi.spamu> szukaj wiadomości tego autora

> I bardzo dobrze. Monitor dużo latwiej umyć niż klawiaturę :-)

Kiedy czytam patrzę na monitor, a nie klawiaturę:)))

> A co do subjectu - popełnilam plasterki kabaczka w cieście,
> całkiem jadalne.

Muszę spróbować, aczkolwiek jestem bardziej mięsożerny niż owoco i
warzywo:)))

--

Pozdrowionka z buszu
(Na)Leśnik