po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?

21. Data: 2005-01-14 18:40:47

Temat: Re: po jakim czasie w posiewie wyjdzie bakteria?
Od: "andrzej głowacki" <f...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ruua" napisał:
>
> no to tu juz nie bedziemy wymieniac doswiadczen, bo sie wstydze:) mam
> nadzieje, ze zachowuje umiar.

Woda raczej nie szkodzi jednak środki myjące - szczególnie używane w
nadmiarze - często uszkadzają ochronną barierę, tworzoną przez fizjologiczną
florę bakteryjną. Polecam zajrzeć do wątku "swiad u kobiety".

Pozdrawiam,

andrzej
www.glowacki.art.pl

22. Data: 2005-01-14 19:33:28

Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał/a:
>nie zawsze moze sie zarazic, ale na pewno, jak u 1 wyjdzie, to u 2 trzeba
>sprawdzic, czy zlapal.
Tak czy siak zbadać trzeba, a nie leczyć tylko samej kobiety (lub
mężczyzny:-)).

23. Data: 2005-01-17 20:03:00

Od: "O." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> co do objawow to mam zle doswiadczenia - idealne ph, zero objawow, a w
> wymazie 3 grozne bakterie.

W takm razie, jak sie dowiedzialas, ze jest cos "zlego" sie dzieje? Jakie
zrobilas badania?

24. Data: 2005-01-17 21:06:07

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "O." <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> W takm razie, jak sie dowiedzialas, ze jest cos "zlego" sie dzieje? Jakie
> zrobilas badania?

tak, jak cytologie sie robi co jakis czas, tak gin mi kazal zrobic wymaz z
pochwy.

25. Data: 2005-01-17 23:11:11

Od: "O." <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tak, jak cytologie sie robi co jakis czas, tak gin mi kazal zrobic wymaz z
> pochwy.

Oki. Dzieki za odp. i za "uswiadomienie"!

Zespol Ehlersa Danlosa
Do Warszawianek -niedrogi, dobry ginekolog z usg dopochwowym
Pytanie o zawał
Dieta wątrobowa
jak czesto RTG