pochwalę się

1. Data: 2006-08-14 14:45:24

Temat: pochwalę się
Od: "fil" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Tak w sumie czytam tylko tę grupe rzadko coś piszę, ale dziś
zrobiłem obiad i musze sie nim pochwalić:
1. Kotlety "de wolaj" jak to zwali tak zwali, piersi kurczaka ubite
posolone i popieprzone i zawijane z masełem, panierowane tylko w mące
(bo akurat zabrakło bułki tartej a do sklepu daleko),
2.Kluski gotowane na parze.
3.Sos pieczarkowy do polania, oczywiście własnej roboty.

Kotlety smaże na patelni, z dodatkiem 2 całych ząbków czosnku moga
nawet być w łupinkach, kiedy kotlety obsmażą sie z dwóch stron
dodałem z boku (na patelni oczywiście gdzie samażą się kotlety)
pokrojone w talarki banany panierowane w brązowym cukrze i tak sobie
lekko pyrka to wszystko ale nie mieszam bananów.
I do tego zrobiłem jeszcze zwykłą pospolitą mizerię.
Wyszło orginalne i pyszne.

macieko

2. Data: 2006-08-14 16:44:18

Temat: Re: pochwalę się
Od: "piotr'ek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

I do tego zrobiłem jeszcze zwykłą pospolitą mizerię.

Coś jak śledź w czekoladzie...

*piotr'ek*

3. Data: 2006-08-14 17:34:33

Od: "fil" <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

piotr'ek napisał(a):
> Coś jak śledź w czekoladzie...

Tak tylko taki specjalny z piórami i dziobem
mcieko

4. Data: 2006-08-14 22:29:43

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "fil" <m...@g...com> napisał w wiadomości
s.com...
Kotlety smaże na patelni, z dodatkiem 2 całych ząbków czosnku moga
nawet być w łupinkach

Ten czosnek to w jakimś okreśonym celu?
Iwona

5. Data: 2006-08-14 23:16:55

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Aug 2006 00:29:43 +0200, Waćpanna lub waćpan Marchewka, w
wiadomości <news:ebqt90$cpp$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Ten czosnek to w jakimś okreśonym celu?

aromat przechodzi do oleju/oliwy
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

6. Data: 2006-08-14 23:20:56

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):
> Dnia Tue, 15 Aug 2006 00:29:43 +0200, Waćpanna lub waćpan Marchewka, w
> wiadomości <news:ebqt90$cpp$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> aromat przechodzi do oleju/oliwy

A potem wiatry jak się masz. Na noc kochanków nie polecam.
;-)
pozdr. Jerzy

7. Data: 2006-08-16 22:52:20

Od: "Mielcarz" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Nowak napisał(a):

> A potem wiatry jak się masz. Na noc kochanków nie polecam.
> ;-)
> pozdr. Jerzy

Hmm z tego co wiem u zdrowego człowieka po czosnku nie występują , a
czosnek jest zacny w wielu potrawach. Muszę przyznac że ja nacieram
nim raczej mięso niż dodaję w całości, ale - to już inny przepis
:)

8. Data: 2006-08-20 16:10:35

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le lundi 14 aout 2006 ŕ 16:45:24, dans
<1...@i...googlegroups.co
m> vous écriviez :

> [...]
> lekko pyrka to wszystko ale nie mieszam bananów.
> I do tego zrobiłem jeszcze zwykłą pospolitą mizerię.

Na pewno. Banany sa cudownym warzywem (akurat lepszym kiedy sa
zielone), jeszcze bardziej pasuja do smazonej ryby.
Moja ukochana potrawa to zielone banany ugotowane ze sztokfiszem,
szokifisz nastepnie odsmazony. Do tego troche czuszki....
Cukier jest w tych warunkach zbedny.

Ewcia

--
Niesz

9. Data: 2006-08-20 17:50:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mielcarz napisał(a):

> [...]
> czosnek jest zacny w wielu potrawach. Muszę przyznac że ja nacieram
> nim raczej mięso niż dodaję w całości, ale - to już inny przepis

Wybacz, oczywiście, ze nie wiatry a chuch.
;-)
pozdr. Jerzy

10. Data: 2006-08-20 17:51:20

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa (siostra Ani) N. napisał(a):
> Na pewno. Banany sa cudownym warzywem (akurat lepszym kiedy sa
> zielone), [...]

Do tego momentu sie zgodzę, potem to owoce.
pozdr. Jerzy

jak zrobic czerwony sos do pizzy?
Chałka
OD DAWNA...