pocieszcie mnie

1. Data: 2006-12-30 17:42:30

Temat: pocieszcie mnie
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pokażcie zdjęcia swoich ogrodów,jest mi dzisiaj tak smutno.Byłam na
działce i porobiłam trochę wiosennych planów ale nie bardzo mogę
ruszyć z miejsca bo mąż nie chce wyciąć dwuch starych leszczyn
które rodzą tylko liście do grabienia a właśnie w ich obrębie
chciałam posadzić trochę iglaków które może w częściowo
osłonią nas przed szumem z autostrady(działka pod Łodzią w
Strykowie) a było tak pięknie i cicho.Teraz rano słychać
nieprzerwanie szum.Latem trochę mniej ale gdy opadły liście jest do
bani .Wiosną pewnie też tak będzie niczym wszystko się
zazieleni.Posadziliśmy od tamtej strony żywopłot z żywotników ale
sięga mi dopiero do bioder gdy się przy nim stanie.wanda

2. Data: 2006-12-30 18:08:02

Temat: Re: pocieszcie mnie
Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pokażcie zdjęcia swoich ogrodów,jest mi dzisiaj tak smutno.

Witaj :)
Popatrz tutaj:
http://tabaza.sapijaszko.net/
Pozdrawiam, Krystyna

3. Data: 2006-12-30 18:08:38

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wanda Ch." napisała:
<Pokażcie zdjęcia swoich ogrodów,jest mi dzisiaj tak smutno.<ciach>

Kilka naszych ogrodów jest tutaj:
http://42.pl/u/oZz
oraz tutaj:
http://ogrody.agrosan.pl/ogrody.html

Miłego oglądania
--
Jerzy Wierzchnicki

4. Data: 2006-12-30 19:40:19

Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziękuję,dziękuję jest pięknie proszę o jeszcze wanda

5. Data: 2006-12-30 22:19:03

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

6. Data: 2006-12-31 09:32:11

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości
ps.com Wanda Ch.
<w...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> zazieleni.Posadziliśmy od tamtej strony żywopłot z żywotników ale
> sięga mi dopiero do bioder gdy się przy nim stanie.

Hejka.Zanim się obejrzysz żywopłot będzie wyższy od Ciebie. :-)
Pozdrawiam optymistycznie Ja...cki

7. Data: 2006-12-31 14:19:40

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> Z leszczyna jest tak, ze jak się jej nie przycina to przestaje ona owocować

??? To jak to się dzieje, że w lesie owocuje? Przychodzi leśnik
i przycina? A jak jeszcze nie było leśników, to jak gatunek
przetrwał?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2006-12-31 14:21:25

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Wanda Ch. wrote:
> Pokażcie zdjęcia swoich ogrodów

http://www.math.iupui.edu/~mmisiure/poryroku.html

Pozdrowienia,
Michał

9. Data: 2006-12-31 14:47:47

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:4597c6fe$0$18113$4c368faf@roadrunner.com Michal
Misiurewicz <m...@i...rr.com> napisał(a):

> ??? To jak to się dzieje, że w lesie owocuje? Przychodzi leśnik
> i przycina? A jak jeszcze nie było leśników, to jak gatunek
> przetrwał?

Hejka. Dzięki łosiom. ;-)
Pozdrawiam naturalnie Ja...cki

10. Data: 2006-12-31 15:44:39