połamana lilia

11. Data: 2005-04-20 04:10:46

Temat: Re: połamana lilia
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli dwie pozostałe lilie też wyjdą to będzie z kim Lollypopa
> żenić.
> pozdrawiam
> mag
> ps-chyba...przepadłam...

Jeśli chcesz już w tym sezonie siać lilie,podaj adres.
Poślę Ci gotowe krzyzówki lilii, oznaczone.Zaoszczędzisz
kilka sezonów na zbieranie roślin matecznych.
Krzyżówki które wyjdą będą Twojego autorstwa, ważne jest
kto siał.W ubiegłym roku zrobiłem ponad 400 krzyżówek,
nie wszystkie sieję.
Pozdrawiam.Mirzan

12. Data: 2005-04-21 10:13:22

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mirzan" napisał w wiadomości

> Jeśli chcesz już w tym sezonie siać lilie,podaj adres.
> Poślę Ci gotowe krzyzówki lilii, oznaczone.
Bardzo dziękuję. Posłałam na priv.
pozdrawiam
mag

dereń jadalny a winorośla