polerowanie okularów

1. Data: 2009-11-19 18:34:32

Temat: polerowanie okularów
Od: Krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
Proszę o poradę.
KK

2. Data: 2009-11-19 19:38:39

Temat: Re: polerowanie okularów
Od: jilett <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 19 Lis, 19:34, Krzysztof <k...@g...com> wrote:
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
> porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
> Proszę o poradę.
> KK

Nie ma takiej opcji, domowym sposobem :]
___
Iza

3. Data: 2009-11-20 01:29:40

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

jilett pisze:

> Nie ma takiej opcji, domowym sposobem :]

Jest, tylko bardzo upierdliwa - pasta do zębów i mięciutki materiał - w
zależności od rys, po pewnym czasie będziesz wolał kupić nowe szkła,
ewentualnie pasta do zębów i taki dremelek z odpowiednią końcówką
polerującą, ale ta soczewka to idealnej krzywizny już mieć nie będzie
raczej, chyba, że masz taką wprawną rękę niczym robot.

4. Data: 2009-11-20 05:15:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 02:29:40 +0100, BQB napisał(a):

> Jest, tylko bardzo upierdliwa - pasta do zębów i mięciutki materiał

Tak, to sposób na uzyskanie tzw dymnych - czyli o jednolitej matowiźnie...
;PPP

--

Ikselka.

5. Data: 2009-11-20 07:24:38

Od: Moorek <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
> porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?

Nie da rady - przez polerowanie zmieniasz po pierwsze grubość i
dokładność soczewki poza tym nie wykonasz tego dokładnie aby nie było
rys - polerowanie pastą tworzy nowe mikro ryski na dużo większym
obszarze a tego nie zapolerujesz,
co najgorsze to ścierasz warstwy utwardzające, antyrefleksyjne i inne
jeżeli takowe posiadają twoje soczewki -
Polecam zostawić tak jak jest lub kupić nowe jak już uzbierasz kasę.

6. Data: 2009-11-20 08:19:12

Od: gary <g...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof pisze:
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów zna sposób na doprowadzenie
> porysowanych plastykowych soczewek okularowych do dobrego stanu?
> Proszę o poradę.
> KK
displex ?
ale nie ręczę za utrzymanie niezmienionej wartości dioptrii

7. Data: 2009-11-20 16:19:30

Od: Krzysztof <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> displex

Dziękuję za odpowiedzi.

8. Data: 2009-11-20 20:45:50

Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Tak, to sposób na uzyskanie tzw dymnych - czyli o jednolitej matowiźnie...
> ;PPP

Nie doczytałem, że plastikowych - późno już było :P
W szklanych nie ma problemu ;-)

9. Data: 2009-11-20 22:05:44

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 20 Nov 2009 21:45:50 +0100, BQB napisał(a):

> Nie doczytałem, że plastikowych - późno już było :P
> W szklanych nie ma problemu ;-)

Ale można sobie zabarwić na różowo - każde :-)
--

Ikselka.

10. Data: 2009-11-20 22:17:58

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> wrote in message

> Nie doczytałem, że plastikowych - późno już było :P
> W szklanych nie ma problemu ;-)

Może wystarczy wymycie?

Przełożenie drzwi w lodówce
Żarówki power led
Narozniki na kafelki
lodówka do zabudowy może Candy CFBC 3150 E - opinie poszukiwane
Czujnik czadu - sprawdzenie działania