północne Mazowieckie: pierwszy śnieg

21. Data: 2006-11-03 22:04:21

Temat: Re: północne Mazowieckie: pierwszy śnieg
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka"

> Myślę że nadają się. Chodzi o nastrój zdjęcia, błysk koloru, fantazja,
> nostalgia ...
>
> Postaraj się zrobić sobie samej wewnętrzny konkurs/eliminacje
> najlepszych fot, spytaj potencjalnego widza (męża, córki, ojca) które ich
> zdaniem najlepsze i wyślij dwa (niestety) ... :-)

To że only dwa to nie doczytałam, a wybrac to mi zawsze trudno. :(((
Cos się postaram dla zabawy i uczestnictwa jak już mówilam. Napisz mi
jeszcze do kiedy to , bo zakręcona jestem ostatnio zdrowo i mogę zapomniec.

> A może masz zeszłoroczne ?

dobrą cyfrówkę w tym roku nabyłam, poprzednie były phonem, więc doopiaste są
:(

--
ewa

22. Data: 2006-11-04 08:12:49

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 3 Nov 2006 22:34:19 +0100, ewa napisał(a):

> Tylko zbliżenia mi dobre wychodzą, ale toż to prawie makra są.
> Nadają się???

Jak nie wyślesz to się nie przekonasz:)
Próbuj:)

Pozdrawiam,

Marta

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

23. Data: 2006-11-04 08:28:41

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewa" <m...@l...com>

> Napisz mi
> jeszcze do kiedy to , bo zakręcona jestem ostatnio zdrowo i mogę
zapomniec.

Zdjęcia roślin- maksymalnie 2szt. w formacie JPEG i pliku do 120kB,
prosimy
nadsyłać na adres z...@w...pl w terminie do 15.XI.2006 (słownie do
piętnastego listopada ;-)

Serdecznie Miłka

24. Data: 2006-11-04 22:48:15

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eie1je.3d4.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> wracałem dzisiaj, no raczej wczoraj, bo w sobotę. Do
> Poznania - jako tako ale dalej do Koła, Łodzi, Częstochowy, Katowic
> i Bielska-Białej to już białe piekło, fuj. Już myślałem czy nie
> zboczyć do Dirka na jakąś naleweczkę, przenocować i w ciepłą
> niedzielę jechać dalej, ale byłbym wtedy zboczeńcem (pomyślałem) i
> nie skręciłem. :-D

Hejka. Szkoda, że zrezygnowałeś. Moglibyśmy zrobić wstępną degustację
dereniówki. :-)
Pozdrawiam wojażersko Ja...cki

25. Data: 2006-11-05 10:04:13

Od: "Dziadek" <dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:

> Hejka. Szkoda, że zrezygnowałeś. Moglibyśmy zrobić wstępną
> degustację dereniówki. :-)
> Pozdrawiam wojażersko Ja...cki

Za dużo nas było, bo: Babcia Ewa, córa, wnuczka, brat i kierowca - czyli ja
:-D

--
Pozdrawiam ciepło
Dziadek

26. Data: 2006-11-05 12:03:55

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eikgfe.eg.1@news.Dziadek.priv.pl Dziadek
<dziadunio_1@USUN_TOpoczta.onet.pl> napisał(a):

> Za dużo nas było, bo: Babcia Ewa, córa, wnuczka, brat i kierowca -
> czyli ja :-D

Hejka. Spoko. :-) Przecież moje zapasy nalewek mają charakter
odnawialny. < lol >
Pozdrawiam waloryzująco Ja...cki

27. Data: 2006-11-05 12:35:03

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dirko napisał(a):
> W wiadomości news:eikgfe.eg.1@news.Dziadek.priv.pl

> Hejka. Spoko. :-) Przecież moje zapasy nalewek mają charakter
> odnawialny. < lol >
> Pozdrawiam waloryzująco Ja...cki

Zalewasz!!!
pozdr. powtórnie Jerzy

28. Data: 2006-11-05 15:33:02

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eiklnc$jtl$3@atlantis.news.tpi.pl Jerzy Nowak
<0...@m...pl> napisał(a):

> Zalewasz!!!

Hejka. Oczywiście. ;-) 70%- towym spirytusem. :-)
Pozdrawiam wiskozyjnie Ja...cki

liście usychające
genialna mikoryza?
Złodzieje na działce, pomoc