pomóżcie przekonać moją żonę

1. Data: 2002-10-11 15:41:01

Temat: pomóżcie przekonać moją żonę
Od: "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a może nie warto............ Czy warto kupić szybkowar i używać ?

Andrzej

1. Data: 2002-10-11 15:42:53

Temat: Re: pomóżcie przekonać moją żonę
Od: "wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a może nie warto............ Czy warto kupić szybkowar i używać ?
>
> --
Warto! Ja nie mam i bardzo zaluje, ale kiedys sobie kupie. Robilam u
znajomych leczo i bardzo mi sie podobal ten sprzet.
Oczywiscie posiadanie go nie musi oznaczac gotowanie wylacznie w szybkowarze
:)

wkn

1. Data: 2002-10-11 16:18:13

Od: "edward" <u...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

warto JA mam gotuje w nim kukurydze w lecie 15 minutek i gotowe

Edward U.

1. Data: 2002-10-11 18:44:14

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zbigniewx" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> a może nie warto............ Czy warto kupić szybkowar i używać ?
> Pozdrawiam
> Andrzej

chlopie,Ty nie pytaj, Ty kupuj,
zona o polowe czasu mniej w kuchni, jedzonko super smaczne, gaz
oszczedzony, witaminy i mikroelementy zachowane , nic nie dolewasz, bo
prawie sie nic nie wygotowuje....
Moze powiem tak: moj syn mial dziewczyne, bywala u nas w domu przez pare
lat, czasami jadla, widziala szybkowary w mojej kuchni i stale namawiala
swoja mame aby sobie tez kupila, aby ulatwic sobie zycie. Jej mama na to: oj
slyszalam, ze wybuchaja i jedzenie nie takie ..zwykle garnki sa lepsze.
W tym roku mlodzi sie pobrali ...i jednym z pierwszych zakupow do wlasnej
kuchni byl szybkowar , bo akurat ich oboje nie trzeba bylo do tego
przekonywac.. Tesciowa podczas kilkudniowego pobytu u nich zobaczyla jak sie
gotuje szybkowarem, jakie smacznosci wychodza nie wiadomo kiedy, jak corka -
do tej pory nie gotujaca - swietnie sobie radzi i smacznie gotuje, i ze to
jest proste w uzyciu...i wiesz co- po tej wizycie juz kupila szybkowar i
stwierdzila, czemy nie zrobila tego wiele lat temu....
Poczytaj jeszcze watek o szybkowarach z 10 pazdziernika -Buni

Jola L-L

1. Data: 2002-10-12 12:44:04

Od: Vefour <v...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zbigniewx wrote:
> a może nie warto............ Czy warto kupić szybkowar i używać ?
>
> --
> --------------------
> Pozdrawiam
> Andrzej

temat wielokrotnie poruszany. jest to jakeis usprawnienia, ja nie
lubie bo nie widze jak mis ie gotuje, nie moge doprawic etc, takie to
"slepe" gotowanie.

V.

1. Data: 2002-10-12 18:06:22

Od: "Homo Sapiens" <m...@h...freeserve.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Kupuj. Tylko ze stali, nie aluminiowy.

1. Data: 2002-10-12 22:41:41

Od: "Rob" <c...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

A u mnie w domciu mojej mamuscie tak pieknie wybuch, dobrze ze nikogo w
kuchni nie bylo)))
Heeeh ale zupa z sufitu byla pyszna))))))))Zwlaszcza jak mama ze lzami w
oczach sciagala kawalki kurczaka, marchewki itp.))))Ahaaaa no i szyba w
oknie poszla od wybuchu)))
Ale to stare czasy a szybkowar byl rosyjski, wiec pewnie teraz sa o ciut
ciut lepsze. wiec ja rowniez je polecam)))
Podrawiam
Ala

gdzie mozna kupić szybkowar w Krakowie ?
sos serowy
Oliwki (?)
zupa węgierska [P]
Pierogi z kapustą i grzybami(P)