prośba o identyfikację- znów

11. Data: 2004-08-18 13:29:13

Temat: Re: prośba o identyfikację- znów
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Kaska" <k...@s...com.pl> wrote in message news:cfusk7$nus$1@news.lublin.pl...

> Zrób lepsze zdjęcia, topola to nie jest na 90%, morwa może być, a przeszła
> mi jeszcze przez myśl róża chińska, ale trudno powiedzieć na pewno, bo na
> zdjęciach rzeczywiście nie widać tego dokładnie.

Z dotychczasowych teorii hibiskus wyglada mi najprawdopodobniej.
Niekoniecznie rosa sinensis, moze byc syriacus. A lepsze (i wieksze)
zdjecia by pomogly.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

12. Data: 2004-08-19 15:11:37

Od: aniai <aniai_usun_to@i_to_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz napisał(a):

> Z dotychczasowych teorii hibiskus wyglada mi najprawdopodobniej.
> Niekoniecznie rosa sinensis, moze byc syriacus. A lepsze (i wieksze)
> zdjecia by pomogly.

Ok, ale aparat powędrował chwilowo do właściciela. Jeśli chodzi o same
zdjęcia- mogę spróbować zrobić lepsze, ale co do wielkości to chyba
wystarczy kliknąć na ikonkę "rozmiar oryginalny" znajdującą się po lewej
stronie napisu. Ale spróbuję jeszcze raz i odezwę się za kilka tygodni.
Dziękuję bardzo za zainteresowanie.

> Pozdrowienia,
> Michal
Anna I.
--
interesujesz się turystyką? zapraszam na strony www:
www.goscinni.betacom.pl - bezpłatne noclegi

OT - wcielo mi kolory
pienna roslina domowa
Alokazja