prosze o porade kamien i nerka

1. Data: 2005-02-23 06:46:56

Temat: prosze o porade kamien i nerka
Od: "Jaca" <jacaban[b_e_z_spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
zwracam sie do szanownych grupowiczow o porade w sprawie kamieni na nerce
otoz po wczorajszym badaniu USG okazalo sie iz moja zona ma na prawej nerce
kamien.
Kamyk do malych nie nalezy bo ma 25mm x 20mm x 10 mm!
i oprocz tego kilka mniejszych do 6mm! (kobieta w wieku 26 lat!!!)
Ja przezylem szok

prosze powiedzcie czy z takim "glazem" pozostaje tylko skalpel??
czy moze jakies rozbijanie laserem lub picie roznych dziwnych "wynalazkow"
(ziola , krople, obierki z ziemniakow)?
Jesli w ostatecznosci pozostanie tylko zabieg chirurgiczny jak dlugo wraca
sie do pelnej witalnosci?
Jak wyglada dalsze zycie ? mam na mysli diety regularne USG itd

prosze o porade
pozdrawiam
JACEK

2. Data: 2005-02-23 19:04:50

Temat: Re: prosze o porade kamien i nerka
Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-23 07:46:56 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jaca* skreślił te oto słowa:

> Kamyk do malych nie nalezy bo ma 25mm x 20mm x 10 mm!
> i oprocz tego kilka mniejszych do 6mm! (kobieta w wieku 26 lat!!!)
> Ja przezylem szok

Zdarza się - ja jestem w wieku Twojej żony, a też się dorobiłam takich
kamieni.

> prosze powiedzcie czy z takim "glazem" pozostaje tylko skalpel??

Nie.
Tzn mi lekarze raczej proponowali ich rozbijanie, niż wycinanie.

> czy moze jakies rozbijanie laserem lub picie roznych dziwnych "wynalazkow"
> (ziola , krople, obierki z ziemniakow)?

Wiele zależy od lekarza. Mi się udało trafić do takiego, który stwierdził,
że wolałby żebym w tym wieku nie miała rozbijanych kamieni.
I zaproponował lekarstwo mające rozpuścić kamienie.
Wierzyć mi się w to nie chciało, więc nie łykałam - i regularnie miałam
ataki kolki.
Aż w końcu lekarz z tej grupy mi powiedział, że jego krewnej pomogło.
To się zmusiłam do regularności, zaczęłam łykać, i po 9 miesiącach na USG
kamienie okazały się być dużo mniejsze lub nawet zniknęły.
O atakach kolki też zapomniałam.

Lek to Rowatinex, i jest dostępny tylko na receptę. Ale jak chcecie to
pogadajcie o takiej możliwości z lekarzem.

--
Lia

3. Data: 2005-02-24 07:38:06

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ja przyjmowalem to samo przez 3 miesiace (wydawalo mi sie dlugo) i nic nie
urodzilem
lekarz powiedzial zeby dac na razie spokoj
a czy Ty przyjmowalas przez 9 mies non-stop czy w jakichs seriach?

vamo
--
Stirlitz się zamyślił.
Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

4. Data: 2005-02-24 08:18:45

Od: "Jaca" <jacaban[b_e_z_spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdarza się - ja jestem w wieku Twojej żony, a też się > Aż w końcu lekarz
z tej grupy mi powiedział, że jego krewnej pomogło.

na wstepie dzieki za odzew
powiedz mi jesli mozesz, jakiego rodzaju mialas kamienie?

pozdr
JACEK

5. Data: 2005-02-24 11:08:57

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 08:38:06 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *vamo* skreślił te oto słowa:

> [...]
> urodzilem
> lekarz powiedzial zeby dac na razie spokoj
> a czy Ty przyjmowalas przez 9 mies non-stop czy w jakichs seriach?

Non stop. Trzy razy dziennie. I pilnowałam, żeby żołądek był pusty (bo
toponoć kluczowe, żeby te olejki miały jakąkolwiek szanse zadziałać)
I też nic nie urodziłam.
Po prostu sie rozpuściło.

--
Lia

6. Data: 2005-02-24 11:10:36

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 09:18:45 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Jaca* skreślił te oto słowa:

> na wstepie dzieki za odzew
> powiedz mi jesli mozesz, jakiego rodzaju mialas kamienie?

Szczawiany wapnia.

--
Lia

7. Data: 2005-02-24 11:40:40

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki
no to chyba ponownie zaczne kuracje :-)

vamo

8. Data: 2005-02-24 11:43:46

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-24 12:40:40 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *vamo* skreślił te oto słowa:

> dzieki
> no to chyba ponownie zaczne kuracje :-)

Na własną odpowiedzialność ;]
Bo ja nie mam pewności, ze to zawsze i na wszystkich działa.
Tym bardziej, że przy dłuższym stosowaniu koszt jest odczuwalny w portfelu.
Ale powodzenia życzę.

--
Lia

9. Data: 2005-02-24 12:07:39

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a o tym portfelu to wiem, niestety
najlepiej wychodzi chyba zeby na recepcie pisali nie np. 2 opakowania (bo
sprzedaja wtedy najmniejsze jakie maja czyli 30szt) tylko np 100szt to wtedy
sie zalapuje czlowiek na 2 pudelka z 50-tka, i jest taniej
ale i tak drenuje kieszen

--
vamo

10. Data: 2005-02-24 14:39:16