prysznic czy wanna oto jest pytanie

31. Data: 2008-04-21 15:06:04

Temat: Re: prysznic czy wanna oto jest pytanie
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 21 Apr 2008 07:24:57 -0700 (PDT), u...@y...com napisał(a):

> Dziekuje grupie za tak szeroki odzew. Niestety nie takich odpowiedzi
> sie spodziewałem.
> I w efekcie zostałem przegłosowany i w łazience bedzie wanna.
> S.

Tak smutno to jakoś zabrzmiało ;-)

Zróbże sobie wokół wanny zasłonę, taką zwykłą, którą można wymienić
zależnie od potrzeby. I na ścianie, zamontuj prysznic.
--
XL wiosenna :-)

Mój serwer to news.gazeta.pl (bez przekierowań przez inne), email
i...@g...pl., podany także w nagłówku.

32. Data: 2008-04-22 19:47:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 22 Apr 2008 21:51:39 +0200, Piotrek napisał(a):

> wg mnie wanna:)
> ja mam wanne narozna i codziennie to wiadomo ze tylko prysznic w sie bierze,
> ale od czasu do czasu mozna sie pomoczyc.

...w dodatku we dwójkę :-)
Niby pod prysznicem tez można, ale co to za przyjemność ślizgać się w
brodziku na stojąco i w ciasnocie :-)

33. Data: 2008-04-22 19:51:39

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje za pomoc :)

wg mnie wanna:)
ja mam wanne narozna i codziennie to wiadomo ze tylko prysznic w sie bierze,
ale od czasu do czasu mozna sie pomoczyc.
jakos minusow wanny poza tym ze zajmuje wiecej miejsca nie widze:)

--
pzdr
piotrek

34. Data: 2008-04-23 07:32:38

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta u...@y...com (u...@y...com) w wiadomości
a.googlegroups.com
nabazgrał(a):

> Własnie urządzam łazienke i powstaje pytanie
> Prysznic czy wanna?
> Jezeli dla nas to prysznic (ja optuje za tym).
> Ale pojawił sie argument że jak pojawią się dzieci to wygodniejsza
> bedzie wanna (ona).
> I szukam kontrargumentów.

Ja właśnie jestem na etapie skączenia remontu łazienki i po kłutniach wyszło
że wanna.
Jestem zwolennikiem prysznicu ale mając małe dziecko nie ma szans na
wykompanie go pod prysznicem więc sprawa jest prosta :) tak więc przeważyły
względy realne czyli została wanna.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

35. Data: 2008-04-23 08:28:33

Od: oshin <o...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 18 Apr 2008 17:19:04 +0200, Justyna napisał(a):
> Mimo, że jestem zwolenniczką prysznica, to myślę, że jednak powinieneś tę
> decyzję pozostawic żonie. Dla świętego spokoju.

> że ma nie taką łazienkę jaką sobie
> wymarzyła, że jej niewygodnie myc dziecko, kwiatki, psa... że nie może się
> zrelaksowac po ciężkim dniu... A jak się w to włączy Teściowa, to zgotują ci
> piekło na ziemi.

No, a tak to on będzie mógł żonie robić piekło na ziemi, za to, że masz nie
taką łazienkę jak chciałeś i że ci niewygodnie myć dziecko, kwiatki i psa.
;>

--
oshin
dorota bugla

Zmywarka z wyparzaniem?
temperatura w lodowce
200pln za czyszczenie piecyka gazowego Junkers
cyklinowanie
meble orzech