[przedszkole] epizod drugi

31. Data: 2009-09-09 19:28:00

Temat: Re: [przedszkole] epizod drugi
Od: "lemonka" <...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga_e" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
news:h86npb$paa$2@nemesis.news.neostrada.pl...

> Co wy tam jeszcze robicie?

Przeniesienie Dziecka do innego przedszkola nie mogło się odbyć z
przerwą. Nie ze względu na nas, bo w tej chwili oboje mamy jeszcze
wakacje, ale z uwagi na Dziecko. Był tu niedawno wątek o przenoszeniu
do innych grup jako o karze i ta sama metoda musiała działać w tym
felernym przedszkolu. Więc, kiedy Dziecko usłyszało, że ją przeniesiemy
do innego przedszkola to się poczuła winna, że to jej wina, że ją takie
rzeczy spotkały i że to będzie za karę. Musiałam zatem przeczekać i
przygotować Dziecko na zmianę przedszkola. Myślę, że się udało.
Zabrałam ją z tamtego przedszkola tuż po obiedzie, przewiozłam do
nowego i Dziecko już się nie może doczekać świtu, kiedy pójdzie do tego
przedszkola, cytuję: "myślę, że możemy je nazwać fajowym". Ja też mam
takie wrażenie, że można.

32. Data: 2009-09-09 19:35:57

Od: Paulinka <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

lemonka pisze:
> Użytkownik "Paulinka" <paulinka503@precz_ze_spamem.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:h86jhi$j64$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> polecam serdecznie. Nawet cen z
> przyjazne,
>
> Śliczne dzięki, ale to daaaleeekooo, a ja mieszkam przez płot od
> ciebie, gdzie mieszkasz teraz. Dwa osiedla dalej.

No my się faktycznie najeździliśmy z tymi dzieciakami w te i wewte.

> Zapisałam Dziecko do przedszkola na Karłowicach.

Karłowice mi się podobają, spokojna dzielnica.

> I poczułam różnicę już
> od razu: pani wicedyrektor zaraz po podpisaniu umowy przedstawiła nam
> wychowawczynię a ta z kolei porozmawiała z dzieckiem i ze mną i
> oprowadziła dziecko. Plac zabaw jest niewidoczny z ulicy i nie da się
> na niego wejść, bo otoczony jest dookoła domkami jednorodzinnymi. W
> ogóle dzieci z ulicy nie widać.

Fajnie, że się w takim ekspresowym tempie udało zmienić przedszkole :)

--

Paulinka

[przedszkole] jak zareagować?
[OT] warszawska randka w ciemno
Tornister/plecak SPI Ergo Smart
... no i mam problem ...
[Wr] Wolne miejsca w przedszkolach we Wrocławiu