przystawka przed obiadem imieninowym

1. Data: 2008-11-26 08:56:37

Temat: przystawka przed obiadem imieninowym
Od: "Wanda Ch." <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

co proponowalibyście na przystawkę przed obiadem imieninowym i czy
podaje się ją na deserowych talerzykach przed przyjściem gości

2. Data: 2008-11-26 10:35:53

Temat: Re: przystawka przed obiadem imieninowym
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 00:56:37 -0800 (PST), Wanda Ch. napisał(a):

> co proponowalibyście na przystawkę przed obiadem imieninowym i czy
> podaje się ją na deserowych talerzykach przed przyjściem gości

Przystawki podaje się na talerzykach do przystawek, są one nieco większe od
deserowych.

Polcam tatar z wędzonego łososia - niedawno podawałam przepis.

3. Data: 2008-11-26 10:45:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 11:35:53 +0100, Ikselka napisał(a):

> Przystawki podaje się na talerzykach do przystawek, są one nieco większe od
> deserowych.
>
> Polcam tatar z wędzonego łososia - niedawno podawałam przepis.

Aha - przystawka może być podana przed przyjściem gości i czekać na stole.
Byle nie za długo musiała czekać, bo się ogrzeje, wyschnie i stanie się
nieapetyczna. W zw. z tym dobrym zwyczajem gości jest niespóźnianie się
więcej, niż 15-20 minut, a nawet ów "kwadrans dla gospodarzy" jest jak
najbardziej na miejscu - wpadanie na proszony obiad z dokładnością stopera
nie jest wyrazem dobrego wychowania ;-)

4. Data: 2008-11-26 11:38:21

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przystawki podaje się na talerzykach do przystawek, są one nieco większe
od
> deserowych.
>
> Polcam tatar z wędzonego łososia - niedawno podawałam przepis.

Kiszę kapustę, a ile ty ukisiłaś?

5. Data: 2008-11-26 15:06:44

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 12:38:21 +0100, Panslavista napisał(a):

> od

> Kiszę kapustę, a ile ty ukisiłaś?

Nie ma o czym mówić - jakieś 20 kg jak na razie. Była przerwa na
peklowanie, i przeziębiona jestem, więc nie miałam siły, ale kiszenie
kapusty jeszcze po niedzieli - może jakieś 10-15 kg jeszcze i wystarczy :-)

6. Data: 2008-11-26 15:09:03

Od: Janina Łobes-Rau <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
> i przeziębiona jestem, więc nie miałam siły,

to weś jakiegoś besdomnego z ólicy niech ci zastszyk zrobi

7. Data: 2008-11-26 15:43:38

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 16:09:03 +0100, Janina Łobes-Rau napisał(a):

> to weś jakiegoś besdomnego z ólicy niech ci zastszyk zrobi

Wracaj do rynsztoka, gdzie tutaj z takim nazwiskiem w pańskie progi?

8. Data: 2008-11-26 16:39:28

Od: Janina Łobes-Rau <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Wracaj do rynsztoka, gdzie tutaj z takim nazwiskiem w pańskie progi?

to rze wogule do ciebie, jako nieliczny, pisze jósz jest dla cjebje
wyciongnieńciem z rynsztoka. Powinnaś byc tempy hójó dómna rze ktoś s
tobom oprucz pansravisty gada

9. Data: 2008-11-26 16:54:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 17:39:28 +0100, Janina Łobes-Rau napisał(a):

> to rze wogule do ciebie, jako nieliczny, pisze jósz jest dla cjebje
> wyciongnieńciem z rynsztoka. Powinnaś byc tempy hójó dómna rze ktoś s
> tobom oprucz pansravisty gada

No, rzeczywiście: nie masz towarzystwa w rynsztoku, to wyłazisz czasem na
brzeg zobaczyć, jak świat wygląda - a co mi szkodzi ci go pokazać, tylko
obetrzyj już te oczy z błota :-DDD

10. Data: 2008-11-26 17:05:11

Od: Janina Łobes-Rau <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> No, rzeczywiście: nie masz towarzystwa w rynsztoku, to wyłazisz czasem na
> brzeg zobaczyć, jak świat wygląda - a co mi szkodzi ci go pokazać, tylko
> obetrzyj już te oczy z błota :-DDD

tak ci mama powiedziała jak wychyliłas łep s tojtoja potczas sprzontania

Kurczak grilowany w piekarniku
Sosy azjatyckie.
sorki, o czym jest ta grupa?
Drugie śniadanie na ciepło