przystawka przed obiadem imieninowym

11. Data: 2008-11-26 18:36:12

Temat: Re: przystawka przed obiadem imieninowym
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 18:05:11 +0100, Janina Łobes-Rau napisał(a):

> tak ci mama powiedziała jak wychyliłas łep s tojtoja potczas sprzontania

Nudzisz, wracaj skąd przyszłas. No, chlup, już cię nie ma.

12. Data: 2008-11-26 18:51:41

Od: Janina Łobes-Rau <b...@c...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nudzisz, wracaj skąd przyszłas. No, chlup, już cię nie ma.

tak ci powiedział chconcy wysrać sie rzór jak fpadłaś do tojtoja i
prubowałaś wyjsć

13. Data: 2008-11-26 19:21:21

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
[...]
> Aha - przystawka może być podana przed przyjściem gości i czekać na stole.
> Byle nie za długo musiała czekać, bo się ogrzeje, wyschnie i stanie się
> nieapetyczna. W zw. z tym dobrym zwyczajem gości jest niespóźnianie się
> więcej, niż 15-20 minut, a nawet ów "kwadrans dla gospodarzy" jest jak
> najbardziej na miejscu - *wpadanie na proszony obiad z dokładnością stopera*
> nie jest wyrazem dobrego wychowania ;-)

Teraz ci powiem, że drugi raz nie zostałabyś zaproszona, wątpię nawet w
to, że i pierwszy.
;-)
pozdr. Jerzy
--
W wielu miejscach po określonej godzinie drzwi (brama) są zamknięte.

14. Data: 2008-11-26 19:21:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 19:51:41 +0100, Janina Łobes-Rau napisał(a):

> tak ci powiedział chconcy wysrać sie rzór jak fpadłaś do tojtoja i
> prubowałaś wyjsć

Chlupaj już, bo mnie nudzisz.

15. Data: 2008-11-26 19:28:32

Od: Janina Łobes-Rau <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Chlupaj już, bo mnie nudzisz.

chlupnońc to ci moge minete śfińskim ozorem pszywionzanym do kija od mopa

16. Data: 2008-11-26 19:34:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 20:28:32 +0100, Janina Łobes-Rau napisał(a):

> chlupnońc to ci moge minete śfińskim ozorem pszywionzanym do kija od mopa

Nie ma rady - spadam sama, bo jeszcze na mnie przejdzie ten smród...

17. Data: 2008-11-26 19:56:40

Od: Janina Łobes-Rau <spook.no@unwanted_mail.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> Nie ma rady - spadam sama, bo jeszcze na mnie przejdzie ten smród...

enocoty, wezme świerzy ozór prosto ot rzeźnika!

18. Data: 2008-11-26 20:08:20

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie ma o czym mówić - jakieś 20 kg jak na razie. Była przerwa na
> peklowanie, i przeziębiona jestem, więc nie miałam siły, ale kiszenie
> kapusty jeszcze po niedzieli - może jakieś 10-15 kg jeszcze i wystarczy
:-)

Wrzuciłem do banki prawie 50kg....

19. Data: 2008-11-26 20:56:20

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 26 Nov 2008 20:21:21 +0100, JerzyN napisał(a):

> Ikselka pisze:
> [...]
>
> Teraz ci powiem, że drugi raz nie zostałabyś zaproszona, wątpię nawet w
> [...]

Może do ciebie, ale nawet gdybyś prosił, tobym nie przyszła, co ci
udowodniłam już dobitnie z twoją grupką :->
U mnie pozostawiam gościom pewien luz, niedopuszczalne jest tylko
przychodzenie za wcześnie (jak w każdym dobrym domu na proszoną imprezę), a
bramy nie zamykam wcale :->

> W wielu miejscach po określonej godzinie drzwi (brama) są zamknięte.

Buractwo i tyle - ot, ze strachu o swoje samochody :->
Moja brama jest otwarta - zarówno dla spóźnialskich, jak i dla nie
znających savoir vivre'u.

20. Data: 2008-11-26 21:45:48

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:
[...]
> Buractwo i tyle - ot, ze strachu o swoje samochody :->
> Moja brama jest otwarta - zarówno dla spóźnialskich, jak i dla nie
> znających savoir vivre'u.

:-)
Pałac B(uraków).
Niejaka królowa E.