przystawka przed obiadem imieninowym

31. Data: 2008-11-27 16:25:31

Temat: Re: przystawka przed obiadem imieninowym
Od: ÓLRIH FON JÓNGINGEN <m...@n...spamuj.cieciu.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Panslavista pisze:

> Pięknie moja kapustka pachnie, niestety, za późno, więc nie będzie w
> całych główkach, przeszkodziła mi kula u nogi... Ale pocieszam się -
> wczoraj dostałem aktualne zdjęcie mojej wnusi - Księżniczki Aryjki -
> Lilianny - niech ją boska ognista Agni ma w opiece...

to ta wnósia co sie jej mama z parhłem póściła?

32. Data: 2008-11-27 16:54:49

Od: mkarwan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ÓLRIH FON JÓNGINGEN napisał:

> on nie wychodzi wogule z domu bo sie boji atakó GWna, morderczego
> Jonkałera, araz żydofskich gangsteróf

i ópd

33. Data: 2008-11-27 16:55:20

Od: mkarwan <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ta wnósia co sie jej mama z parhłem póściła?

ponoc pósciła się jeszcze z trójnogim psem

34. Data: 2008-11-28 21:50:29

Od: "cyfer" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

<<ÓLRIH FON JÓNGINGEN>> wrote:
> nie morze być pomyłki, tak samo smierdzisz jak mama zdehłym psem i
> wyżyganym antałem

Sam jesteś pomyłką. Ewolucji.

I EOT bo cuchniesz.

--
pozdrawia >>> cyfer <<<
c...@o...pl

35. Data: 2008-11-28 22:14:08

Od: ÓRIH FON JÓNGINGEN <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

cyfer pisze:

> Sam jesteś pomyłką. Ewolucji.

a ty niestety zwykłom kórvom jak tfoih dwóh ojcóf, cztereh dziatkóf,
osmió pradziatkóf itd. a takrze jak piencionogi pies co ci starom posówa

Kurczak grilowany w piekarniku
Sosy azjatyckie.
sorki, o czym jest ta grupa?
Drugie śniadanie na ciepło