puls i cisnienie

następny post »
From: "krio" <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: puls i cisnienie
Date: Sun, 15 Jun 2003 18:47:24 +0200
Sender: t...@p...onet.pl@pb162.bialystok.sdi.tpnet.pl

mam 26 lat i nadwage z ktora walcze
od jakiegos tygodnia mam jakies dziwne objawy jesli chodzi o moj uklad
krazenia
zaczelo sie od tego ze pewnego dnia rano wystawilem sie na slonce od 7 rano
bez sniadania na kilka godzin
potem po powrocie do domu mialem 1 raz w zyciu stan bliski zemdlenia chyba
tzn zawroty glowy takie ze musialem sie polozyc
nastepnego dnia rano jeszcze meble troche fruwaly , w sumie lekarz
powiedzial ze to w tych okolicznosciah mialo prawo sie zdarzyc
przy okazji zrobilem ekg mierzenie cisnienia i pogadalem z 2 lekarzami
ekg ok , cisnienie mam za wysokie - 135/71 , to pewnie pochodna za duzej
masy mojego ciala co mam zamiar teraz zmienic
ale chodzi o puls - od paru dni serce wali mi na maxa , nie moge sie skupic
glowa mi pulsuje - i to nie jakies tymczasowe
co prawda ostatnio zaczalem b mocno zwracac na to uwage i stalem sie troche
poddenerwowany tym pulsem
pozyczylem cisnieniomierz i wychodzi ze cisnienie mam ciagle w okolicach
130/70 z roznymi wachnieciami - raz wyszlo 118 nawet
ale serducho grzeje 90tka ciagle ... u kardiologa bylem - twierdzi ze w
sumie oprocz za duzej masy ciala zadnych wad czy czegos podobnego nie mam
mam uczucie "gorejacej twarzy" a jak sie poloze do lozka to czuje jak klatka
piersiowa mi lomocze , mierze teraz sobie tym pozyczonym sprzetem i wychodzi
ciagle puls 90 do 115 nawet
przejdzie mi to? moze to z nerwow ta sytuacja - nie powiem - troche sie nia
przejalem ale staram sie robic pomiary bedac na maxa wyluzowanym i nie np po
wysilku fizycznym itp

tom