[pyt] Jak dlugo mozna zyc bez jedzenia?

1. Data: 2009-02-20 16:20:07

Temat: [pyt] Jak dlugo mozna zyc bez jedzenia?
Od: Mariusz <s...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Wiem że głodówka to najgłupszy możliwy sposób stracenia kilogramów i na
wstępie zaznaczę, że nie mam zamiaru chudnąć w ten sposób. Dzisiaj
wracając z pracy zaciekawiła mnie jedna kwestia: jak długo potrafi
przeżyć człowiek bez jedzenia, na samej wodzie? Czy jeśli będzie to
osoba z nadwagą, albo nawet otyła (BMI powiedzmy powyżej 30), to zgon
nastąpi po wykorzystaniu wszystkich zapasów tłuszczu i mięśni, czy
jednak wcześniej?
Potocznie funkcjonuje przekonanie, że ktoś gruby przetrwałby z
oczywistych względów dłużej na bezludnej wyspie, aniżeli chudzielec.
Jaka jest jednak prawda, można umrzeć z głodu ze sporym zapasem tłuszczu?

Mariusz

2. Data: 2009-02-20 21:07:25

Temat: Re: [pyt] Jak dlugo mozna zyc bez jedzenia?
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisał(a):

> Potocznie funkcjonuje przekonanie, że ktoś gruby przetrwałby z
> oczywistych względów dłużej na bezludnej wyspie, aniżeli chudzielec.
> Jaka jest jednak prawda, można umrzeć z głodu ze sporym zapasem tłuszczu?

Generalnie im czlowiek zdrowszy tym wytrzyma dluzej. Zapasy tluszczu nie
maja tu chyba nic do rzeczy.

j.

--
Dzien DARWINA http://www.dziendarwina.pl

3. Data: 2009-02-24 15:34:14

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz napisal

> [...]
> oczywistych względów dłużej na bezludnej wyspie, aniżeli chudzielec.
> Jaka jest jednak prawda, można umrzeć z głodu ze sporym zapasem tłuszczu?

Chyba można długo żyć bez jedzenia, a przy tym wyglądać, jakby się jadło za
trzech, a może za pięciu:)

http://wiadomosci.o2.pl/?s=512&t=9820

.ana

--
Nie widać lasu spoza drzew.

4. Data: 2009-02-24 19:21:15

Od: "Leszek Serdyński" <l...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Generalnie im czlowiek zdrowszy tym wytrzyma dluzej. Zapasy tluszczu nie
> maja tu chyba nic do rzeczy.

To po co by je organizm robił?

Z głodu umiera się kiedy wyczerpią się zapasy tłuszczu i organizm do
produkcji energii zaczyna spalać białka. Następuje wtedy zatrucie zbyt dużą
ilością metabolitów białka.
Widzieliście pewnie filmy dokumentalne z wyzwalania obozów
koncentracyjnych. Czy widać tam było jakieś ciała grubasów, którzy umarli z
niedożywienia?

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2009-03-07 11:42:49

Od: "kukikoko" <kukikoko@OUT_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z głodu umiera się kiedy wyczerpią się zapasy tłuszczu i organizm do
> produkcji energii zaczyna spalać białka. Następuje wtedy zatrucie zbyt
> dużą ilością metabolitów białka.

Koleżko, ja tu się mądrzyć nie chcę, ale kiedyś się interesowałem
tematem i organizm ludzki jest na tyle debilny, że w pierwszej kolejności
spalana jest tkanka mięśniowa, a tłuszcz oszczędzany.
Także wybacz, ale pierdolisz.

B17
Dlaczego weganizm?
Dietetyka i wizaż w jednym miejscu :)
Dieta niskokaloryczna po zawale
Eliminacja tłuszczu z diety remedium na raka