roletka na sufit

From: konrad rzentarzewski <k...@r...net>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: roletka na sufit
Supersedes: <ubergeek.sec=934.cpm=119.id=YjuwaGife-WuhuLoj@slp.pl>
Date: Fri, 7 Mar 2003 01:48:52 +0000 (UTC)

witam,

jestem w trakcie remontowania mieszkania, w starej kamienicy, a więc
wysokie. mieszkanie jest małe i zawiera aż dwie wąskie i wysokie kiszki
w postaci przedpokojów: jeden prowadzi do pokoju, drugi do łazienki i
kuchni. w tym pierwszym wybudowałem pawlacz pokrywający całą
powierzchnię (na g-k i konstrukcji drewnianej). natomiast - z racji
tego, że w drugim przedpokoju wysoko pod sufitem ciągnie się cała
arteria rur, wraz z licznikami - wody i wielkim gazowym i ponieważ chcę,
żeby przedpokój nie kontrastował bardzo z resztą zabudowy i aby ukryć te
wszystkie paskudztwa postanowiłem obniżyć sufit i tutaj. problemem jest,
to że muszę mieć swobodny dostęp do liczników, wymyśliłem więc
(właściwie ktoś mi podsunął ten pomysł), aby zamontować poziomo
łową roletkę materiałową (ogumowaną) na prowadnicach aluminiowych
(dodatkowo mógłbym w górnej nieużywanej części przedpokoju zrobić sobie
wózek do trzymania roweru).

mam kilka wątpliwości:
1) czy ktoś produkuje takie systemy w odpowiedniej wielkości (zazwyczaj
uzywa się ich pionowo w oknach, a ja mam do pokrycia 1.1x2.1 m sufitu);
jestem z warszawy.
2) czy naciąg wytrzyma montaż poziomy (czy na środku sufitu nie zrobi mi
się "balon")?
3) czy ten pomysł się sprawdzi (czy odpowiednio duża puszka do rolowania
płachty nie będzie razić?, czy nie będzie problemu z czyszczeniem?, czy
roletka mi nie namięknie jeśli z roweru będzie trochę kapało?)

a może ktoś ma inny pomysł na wiszący i łatwo demontowany sufit (przy
oświetleniu kinkietowym)?

ps. witam grupę.

--
Czy całował? Rozdział z hust? Tandaradei! Patrz na czerwień moich ust! +staff