rozmnażanie oleandra

1. Data: 2003-09-04 09:51:33

Temat: rozmnażanie oleandra
Od: "Zenon Michałowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbym rozmnożyć oleandra ale nie wiem jak się do tego zabrać . Proszę o
rady.

Pozdrawiam Wszystkich
Zenon Michałowski

2. Data: 2003-09-04 10:02:29

Temat: Re: rozmnażanie oleandra
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon Michałowski" <k...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:bj7218$jbu$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Chciałbym rozmnożyć oleandra ale nie wiem jak się do tego zabrać . Proszę
> rady.

Wiosną obciąć gałązkę co najmniej 15 cm, wstawić do ciemnej butelki z wodą.
A jaki masz kolor?

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2003-09-04 10:08:58

Od: "Zenon Michałowski" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajomy ma mi dostarczyć z Chorwacji na dniach włąśnie chyba gałązki i
przewiezione w wodzie i martwie się czy się ukorzenią.

Pozdrawiam
Zenon Michałowski

4. Data: 2003-09-04 13:46:20

Od: "pluton_" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym rozmnożyć oleandra ale nie wiem jak się do tego zabrać . Proszę
> rady.

Przyprowadz mu oleandrzyce :)

Nullification

5. Data: 2003-09-04 15:05:31

Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Proszę

> Wiosną obciąć gałązkę co najmniej 15 cm, wstawić do ciemnej butelki z

Przepraszam, że się tu podepnę :-). Ma może ktoś oleandra o
czerwonych kwiatach?

Z pozdrowieniami, Maria

6. Data: 2003-09-04 17:58:57

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> wodą.

> Przepraszam, że się tu podepnę :-). Ma może ktoś oleandra o
> czerwonych kwiatach?

No właśnie dlatego sonduję, że chciałabym od kogoś zachachmęcić czerwonego.
Może być półpełny:-) Służe cukierkowatym różowym (żaden tam majtkowy róż!).

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2003-09-04 18:26:35

Temat: Re: rozmnażanie oleandra + T.'Empress'
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
czerwonego.
> Może być półpełny:-) Służe cukierkowatym różowym (żaden tam majtkowy

No, to jest nas już dwie :-). Ja, miast zamówionego czerwonego,
dostałam ciemnoróżowy z białymi smugami :-(. Z tych co mam, to
najbardziej podoba mi się waniliowy z ciemnożółtymi pylnikami.

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Znasz Basiu wymagania Tricyrtis Empress?, bo ona jakaś taka
bardziej 'miękka', jak pnącze. Jakaś hybryda?

8. Data: 2003-09-04 21:58:53

Temat: Odp: rozmnażanie oleandra + T.'Empress'
Od: "samaki" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Maria Maciąg <m...@c...prv.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bj7vor$o3o$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
>
> P.S. Znasz Basiu wymagania Tricyrtis Empress?, bo ona jakaś taka
> bardziej 'miękka', jak pnącze. Jakaś hybryda?

Obeszlam wlasnie dom (egipskie ciemnosci, wpadlam na dwie doniczki), zeby
dokladnie sprawdzic kolor mojego oleandra i stwierdzam ze jest calkiem
czerwony, ale nie polpelny ;(. Chetnie sie wymienie. Zapraszam na priv.

pozdrawia
Sandra c...@p...onet.pl

9. Data: 2003-09-04 23:33:46

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

(....)
> [...]
> dostałam ciemnoróżowy z białymi smugami :-(. Z tych co mam, to
> najbardziej podoba mi się waniliowy z ciemnożółtymi pylnikami.

Mam biały półpełny, przywieziony miesiąc temu z Tunezji przez
Radzimierskiego, obecnie kwitnie :-)
:-) Bogusław
P.s.
U Kasi w Gdańsku widziałem , tylko nie pamiętam koloru, ale ładny był :-)

10. Data: 2003-09-05 06:02:57

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bogusław Radzimierski <r...@o...pl> w
wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:AEELLCFPEPACHFAEFIBEAEFFEIAA.radzimierski@og
rod-botaniczny.pl...
> [...]

> :-) Bogusław
> P.s.
> U Kasi w Gdańsku widziałem , tylko nie pamiętam koloru, ale ładny był
:-)

U Kasi był cukierkowo-różowy półpełny :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

cyprysowiec Leylanda "Cupressocyparis leylandii"
Ukorzenic tuje
Jaki to orzech
Mustang 306 SE i trawnik
odmiany szlachetne