rozszerzone pory

1. Data: 2006-03-23 21:31:39

Temat: rozszerzone pory
Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam rozszerzone pory na twarzy. wygladaja jak kratery:(((jak je skutecznie
pozamykać nie wydajac fortuny???

pzdr

2. Data: 2006-03-24 10:25:32

Temat: Re: rozszerzone pory
Od: "justa" <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

komorowa napisał(a):
> mam rozszerzone pory na twarzy. wygladaja jak kratery:(((jak je skutecznie
> pozamykać nie wydajac fortuny???

kupić sobie jakiś krem z kwasami na noc i z filtrami na dzień.

3. Data: 2006-03-24 10:33:45

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"justa" <j...@W...gazeta.pl> napisał

> kupić sobie jakiś krem z kwasami na noc i z filtrami na dzień.

A jak tak trochę z innej beczki i proszę się nie śmiać, ale naprawdę nie
wiem ;-)
Jak faktycznie wyglądają rozszerzone pory (może ktoś dysponuje jakimś
zdjęciem), bo nie wiem, czy to, co mam między nosem a policzkiem (jakieś 3
cm2) można do tego zaliczyć. Czy to domena cery tłustej czy też nie ma to
znaczenia?

Co do kremów z kwasami - jaki byś justo poleciła dla "potrzydziestkowej"
kobiety?

PozdrawiaM

4. Data: 2006-03-24 10:43:03

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> [...]
> cm2) można do tego zaliczyć. Czy to domena cery tłustej czy też nie ma to

takie punktowe wglebienia na skorze. gdy zanieczyszczone - kropki.

> Co do kremów z kwasami - jaki byś justo poleciła dla "potrzydziestkowej"
> kobiety?

ja nie justa, ale Effaclar albo Diacneal (ten drugi bardziej dla
"potrzydziestkowej", bo ma retinaldehyd). i uprzedzam, ze niestety nie
sa to cudowne srodki na zmniejszenie porow (pewnie zalezy od
porow).

-- kasica

5. Data: 2006-03-24 11:06:06

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał

> takie punktowe wglebienia na skorze.

Czyli to. Wygląda trochę jak skórka na cytrusie? ;-)
BTW - to się da czymś_całkowicie_zlikwidować?

> ja nie justa, ale Effaclar albo Diacneal (ten drugi bardziej dla
> "potrzydziestkowej", bo ma retinaldehyd

Dzięks :)

PozdrawiaM

6. Data: 2006-03-24 11:06:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nixe napisał(a):
> "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> napisał

> Czyli to. Wygląda trochę jak skórka na cytrusie? ;-)

no, troche tak.

> BTW - to się da czymś_całkowicie_zlikwidować?

zdaje sie, ze nie.

-- kasica

7. Data: 2006-03-24 18:08:10

Od: efka <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa napisał(a):

> [...]
> "potrzydziestkowej", bo ma retinaldehyd). i uprzedzam, ze niestety nie
> sa to cudowne srodki na zmniejszenie porow (pewnie zalezy od

U mnie zmiejszyły. Wybór chyba zależy od stopnia wrażliwości cery.
Zaczyna się od najsłabszych a kończy na najsilniejszych. Ja zaczynałam
od Normadermu, Effaclaru K, a oba jako najsłabsze podrażniły mnie, potem
Lysanel. Teraz Acne Derm na zmiane z Effaclarem (wybielajacego działania
nie obserwuję, za to cera super), jeszcze piling dwustopniowy Avonu co
jakis czas, korci mnie na jesień Glyco A :) I zauważyłam, że cera jakby
uodparnia się, wygładza, działanie kwasów jest widoczne, cera
rozjaśniona (koniec z podkładami), a ani Acne Derm, ani Lysanel nic a
nic mnie nie podrażnił. Dodam, że nie miałam większych problemów z cerą,
zaczęłam stosować w celach typowo zapobiegawczych, teraz już co kilka dni.
efka

8. Data: 2006-03-24 18:17:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

efka napisał(a):

> U mnie zmiejszyły.

a u mnie zostaly takiej samej wielkosci, choc kwasy wyraznie
dobrze wplywaja na ich czystosc, w zwiazku z czym sa
mniej widoczne.

> [...]
> uodparnia się, wygładza, działanie kwasów jest widoczne, cera
> rozjaśniona (koniec z podkładami), a ani Acne Derm, ani Lysanel nic a

Effaclar nie draznil mnie w ogole, Lysanel troche piekl, ale
po 2 minutach przestawal :) a przerzucilam sie na Diacneal
ze wzgledu na retinaldehyd. drazni mnie tylko bezposrednio
po peelingu, wiec na noc albo Diacneal, albo peeling i
cos lagodniejszego ;) kwasy raz na zawsze zniknely mi takie
male grudkowate cosie, ktore co jakis czas sie pojawialy
gromadnie na twarzy, teraz robia to pojedynczo i rzadko.

napisz pls cos wiecej o tym Acne Dermie, pierwszy raz o nim
slysze.

-- kasica

9. Data: 2006-03-24 18:42:08

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:e01clh$32p$1@nemesis.news.tpi.pl>
efka <e...@i...pl> pisze:
> [...]
> Zaczyna się od najsłabszych a kończy na najsilniejszych. Ja zaczynałam
> od Normadermu, Effaclaru K, a oba jako najsłabsze podrażniły mnie,

Ale to są chyba kremy do tłustej cery, a ja mam sucho-mieszaną. Rozszerzone
pory mam właściwie tylko na tym malutkim obszarze między nosem, a policzkiem
(policzki już są kompletnie suche). Czy miałabym tymi kremami smarować tylko
te miejsca? ;-) Pewnie tak.
Swoją drogą Normaderm miałam jako próbkę i wywaliłam po dwóch użyciach. Tak
suchej i ściągniętej paszczy nie miałabym nawet po umyciu Białym Jeleniem
;-)

> korci mnie na jesień Glyco A :)

A co to takiego?

--
PozdrawiaM

10. Data: 2006-03-24 18:49:33

Od: "komorowa" <k...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podrażnił. Dodam, że nie miałam większych problemów z cerą, zaczęłam
> stosować w celach typowo zapobiegawczych, teraz już co kilka dni.

kupilam ten normaderm. zobacze za jakis czas jaki bedzie efekt. a ile
kosztuje Acne Derm oraz Lysanel?? sa one do kupienia w aptece czy tez
dostane je w dobrych sklepach kosmetycznych???

pzdr

pryszcze
Wybory Miss Olsztyna - finał
Zielone jasne oczy - jaki kolor cieni?