rozwazania za plecami Tadzia

1. Data: 2002-11-25 07:22:16

Temat: rozwazania za plecami Tadzia
Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dostalam od Tadeusza Szmala czaple, hand made by Tadzio.
Rzezbiona w drewnie, jest niezwykle ladna.
Zachwycalam sie caly lykend.
I tak mi przyszlo do glowy, ze dla oczkowiczow wodnych za najciekawszy
watek... Ze wzgledu na pokrewienstwo siedliska...
Moze za plecami Tadzia (:-)) powolac ekskluzywna nagrode Jego dziela i
sponsoringu... A potem mu wytlumaczyc, ze to dla dobra grupy :-))
Chociaz teraz tak mysle, ze przy Jego stawie i wiedzy n/t to jest całkiem
prawdopodobne, ze wreczalby nagrode sam sobie...
Albo ze by sie wymieniali z Boguslawem...
To po co im tyle czapli?
W kazdym razie czapla jest piekna!
Pozdrowienia - Ewa Sz., nadal zachwycona.

2. Data: 2002-11-25 15:52:59

Temat: Re: rozwazania za plecami Tadzia
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moze za plecami Tadzia (:-)) powolac ekskluzywna nagrode Jego dziela i
> sponsoringu... A potem mu wytlumaczyc, ze to dla dobra grupy :-))
:)))))
w pewnym sensie
taka nagroda juz funkcjonuje:
zostal nia "uhonorowany" autor najlepszej polskojezycznej strony
o oczkach i stawkach wodnych Leszek Bielecki
http://www.ogrod.pct.pl/
:)
i bardzo mi pochlebia
ze umiescil on zdjecie otrzymanej czapelki
w Osiagnieciach swojej strony
http://www.ogrod.pct.pl/str_osiagniecia.html
:)
dodam
ze jego zdjecie to najpiekniejsze ujecie
w jakim widzialem swoje czapelki

> Chociaz teraz tak mysle, ze przy Jego stawie i wiedzy n/t to jest całkiem
> prawdopodobne, ze wreczalby nagrode sam sobie...
> Albo ze by sie wymieniali z Boguslawem...
> To po co im tyle czapli?
:)
nad stawem to nawet jedna czapla o jedna za duza
taka jedna cwaniara systematycznie u mnie grasowala
ale tych drewnianych nigdy za duzo

> W kazdym razie czapla jest piekna!
> Pozdrowienia - Ewa Sz., nadal zachwycona.

:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

Kielkowanie