rozwiniete zdolności interpersonalne

1. Data: 2003-12-10 14:19:30

Temat: Re: rozwiniete zdolności interpersonalne
Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tren R" <t...@s...na.sojusze> napisał w
wiadomości news:br782f$2fep$1@news2.ipartners.pl...
> wydawało się że <Edyta> miał rację
> <news:br7757$plc$1@atlantis.news.tpi.pl> ale:

> przekaz był prosty, nie sądziłem że bede musiał tłumaczyc (hi oscar)
> ale - podobnie jak przemek, uwazam, że dajesz się wpuszczać w maliny.
> a raczej krzaczory.

I tak nie rozumiem!
Może jestem naiwna lub głupia
ale nie wiem o co wam chodzi!
Edyta

1. Data: 2003-12-10 14:21:03

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl> napisał w wiadomości

> I tak Cię nie rozumiem..
> mówisz że mną ktoś manipuluje, a
> nie jesteś w stanie tego udowodnić!
> Nic nie rozumiem!

żeby daleko nie szukać ...
******
w news:bqkrpv$4bj$1@atlantis.news.tpi.pl czytamy:

Robak: "W tym wątku właśnie chodzi o to "rozumienie" Bacha zrozumiała treść
książki więc umie zawiązać sznurówkę Jacho umie książkę na pamięć lecz nic
się nie nauczył. Czy Ty Edyto ;) nauczyłaś się czegoś ode mnie w tym wątku?
:D"

Edyta: "Pewnie tak :-))"
******
Twoja odpowiedź była szczera, czy poprostu NIE MOGŁAŚ inaczej odpowiedzieć ?

Pzdr.
P.D.
ultra-kozak-indywidualista nie cham

1. Data: 2003-12-10 14:21:11

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "tycztom" <t...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, że nie czytałem?

> Odpowiedź się nie zmieniła.
> Weź zmywaczek i przetrzyj ślepka /w private nie wnikam/.
>
> tomek

Wiesz już pisałam niżej
że chyba jestem głupia :-))
3 facetów mi pisze mniej więcej to samo,
a ja dalej nie wiem o co wam chodzi..
co jest w tym złego???
Edyta

1. Data: 2003-12-10 14:33:41

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ******
> Twoja odpowiedź była szczera, czy poprostu NIE MOGŁAŚ inaczej odpowiedzieć

Była szczera
Edyta

1. Data: 2003-12-10 14:54:54

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl>

> Była szczera
> Edyta

OK. Więc posłuchaj :-)
Pomiędzy grupowiczem ksRobak a grupowiczką Edyta
zawiązuje się jakaś "nić tajemnicza" na forum GD.
Inni uczestnicy grupy zaczynają to dostrzegać. W pewnym
momencie rozpoczyna się "szturm" na Edytę w celu
zdyskredytowania jej stosunku do ksRobaka.
Główną osnową ataku jest założenie, że przecież Ty nie
znasz osobiście ksRobaka a te literki z ekranu są wyłącznie
w Twojej głowie więc ktoś kto układa te literki poprzez
ich treść -- może manipulować Twoimi uczuciami i odczuciami.
Ich atak jest oczywiście manipulacją o którą oskarżają
ksRobaka.
I teraz uważaj !
Kto tu manipuluje i po co?? :o)
Rozstrzygnięcie należy wyłącznie(!) do Ciebie
(i nie piszę tego aby zyskać na popularności) ;)
zależy mi wyłącznie na Twoim odczuciu.
Kto tu jest szczery i godny zaufania?
Czy ksRobak traci w Twoich oczach po tych pomówieniach
ze strony oponentów, zazdrośników i manipulatorów? ;D
\|/ re:

1. Data: 2003-12-10 15:07:42

Od: "Przemysław Dębski" <k...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Kto tu jest szczery i godny zaufania?
> Czy ksRobak traci w Twoich oczach po tych pomówieniach
> ze strony oponentów, zazdrośników i manipulatorów? ;D

STOP. ____Zmuszasz___ Edytę do zajęcia stanowiska. "Czy ksRobak traci w
Twoich oczach po tych pomówieniach" - wciskasz jej swoją własną ocenę,
żerując na zaufaniu jakie ma do Ciebie, bo czyż ten Robak taki słodki może
być zły ?

Pzdr.
P.D.

1. Data: 2003-12-10 15:11:21

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kto tu jest szczery i godny zaufania?
> Czy ksRobak traci w Twoich oczach po tych pomówieniach
> ze strony oponentów, zazdrośników i manipulatorów? ;D

Wiesz. Ja też tu nie widzę żadnej manipulacji między nami
Moim zdaniem nie masz po co to robić ani ja!
Lubimy się i jest jakaś "nić" miedzy nami
a to, ze się to dzieje w necie no cóż..tak też bywa.
Rozumiemy się, prawimy sobie komplementy,
ale czemu mieli byśmy tego nie robić
przecież ty swojej żonie , mamie , dziewczynie czy koleżance
którą lubisz też je prawisz..to oczywiste
jak się kogoś lubi.
Krytykujemy się też..tylko miedzy nami nie ma wulgarnych słów,
i innych epitetów :-)..rozmawiamy jak znajomi i tyle!
Doceniam Cię, ty mnie też..nic tu nie ma z magii czy manipulacji.
Fajnie mieć kogoś takiego, kto lubi Cię takim
jakim jesteś a nie stara się ciebie zmienić..
na tej zasadzie powstają trwałe związki miedzy ludźmi
i przyjaźnie...widocznie jesteśmy podobni do siebie :-))))))
Edyta

1. Data: 2003-12-10 15:21:11

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Edyta" <e...@a...pl>
> [...]

> na tej zasadzie powstają trwałe związki miedzy ludźmi
> i przyjaźnie...widocznie jesteśmy podobni do siebie :-))))))

I co ciekawe, nie jest to tylko moje czy Twoje spostrzeżenie,
ale więcej osób na grupie to dostrzega. :-)
A najśmieszniejsze w tym wszystki jest to, że ja jestem
facetem z krwi i kości, Ty jesteś kobietą -- a mimo to
można mówić o przyjaźni damsko-męskiej bez podtekstu
erotycznego który z wiadomych powodów przez net
NIE JEST MOŻLIWY. ;)
\|/ re:

1. Data: 2003-12-10 15:25:19

Od: Gilbert <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

(`/\
`=\/\
`=\/\
`=\/
\...
cbnet napisał(a):
> Ekstrawertyk mialby szanse zrobic kariere w sluzbach specjalnych?
> Oj, cos mi sie wierzyc nie chce... ;)

Wtedy juz zapewne trenował judo, więc możliwe. :)

> Wiem :)
> A co Ty na to?

Do przemyślenia.

> Zauwaz ze to introwertycy zwykle posiadaja niejako silniejsze osobowosci. :)

O ile jest to "czysta" introwersja bez towarzystwa kompleksów/zaburzeń.
:)

> Jesli introwertykowi nie brakuje realizmu, to co moze uczynic go malo
> efektywnym liderem?

To że może mieć problem z opieprzeniem podwładnych. :)

--
_ __,;;;/ Gilbert
,;( )_, )-\| __________________________

1. Data: 2003-12-10 15:28:24

Od: "Edyta" <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> można mówić o przyjaźni damsko-męskiej bez podtekstu
> erotycznego który z wiadomych powodów przez net

Masz rację!
Najważniejsze jest, że my wiemy co nas
"łączy" :-)) a inni niech myślą co chcą :-))
Ale i tak bym chciała Cie osobiscie poznać
spedzam sylwestra w Szczawnicy,
to niedaleko Krakowa ok 80 km
może sie spotkamy gdzieś na stoku
jak będziesz w górach