ryba wedzona w domu

1. Data: 2004-03-22 14:59:05

Temat: Re: ryba wedzona w domu
Od: "gdaMa" <g...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Kraszewski wrote:

> Trociny nie powinny pochodzic z drewna iglastego lecz z
> lisciastego)najlepiej twardego jak buk,dab.

Najlepsza olcha lub wiśnia, do tego dodaje sie ciut jałowca dla zapachu

> W sklepach wedkarskich sa spec.miniwedzarnie.Mozna do nich dostac juz
> przygotowane trociny.
> Mam taka i uzywam jej przemienne jako grill.

Też mam:-)

gdaMa (Magda) z wędzonym dorszem

1. Data: 2004-03-22 17:24:28

Od: Zbigniew Pieciul <m...@z...com> szukaj wiadomości tego autora

> w 20 minut mam przepyszny obiad , o ile w tym czasi ugotuje sie ryz i
> przygotuje grecka salatke
> czego i Wam zycze
> aga

...a na drugi dzien n.p. na sniadanie, do bulki (bajgla) z serkiem
twarogowym troche takiej wedzonej ryby juz na zimno, odrobina czerwonej
cebuli i doslownie kilka kaparkow...

test
test
test
[ranking] jaka jest wasza ulubiona kawa?
Biały ser