salon oswietleniowy

1. Data: 2001-12-27 14:40:25

Temat: salon oswietleniowy
Od: "E.Colanski" <e...@i...vr9.com> szukaj wiadomości tego autora

Hejka
Szukam w Warszawie i okolicach dobrego salonu z oświetleniem do
mieszkań. Interesuje mnie coś bardzie wyszukanego niż mozna spotkac w
supermarketach budowlanych (no może w Walter Meble też są ładne lampy).
Czy ktos coś może polecić?
Chodzi mi głównie o lampy sufitowe oparte o reflektorki halogenowe oraz
ładne kinkiety.

pozdr
EC

1. Data: 2001-12-27 19:04:51

Temat: Re: salon oswietleniowy
Od: "EwaB." <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E.Colanski" <e...@i...vr9.com> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy ktos coś może polecić?
> Chodzi mi głównie o lampy sufitowe oparte o reflektorki halogenowe oraz

Wydaje mi się, że duży wybór oświetlenia jest na ul. Płowieckiej. Numeru nie
pamietam ale jadąc w kierunku Anina jest to po lewej stronie, za
skrzyżowaniem z Marsa

1. Data: 2001-12-27 20:38:00

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

fajny sklep jest w klifie (ul. okopowa) na parterze - oryginalne wzory. mi
sie tam bardzo podobalo.

1. Data: 2001-12-27 23:15:56

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy ktos coś może polecić?

moze to glupia odpowiedz, ale proponuje opszukac w
IKEI.

pozdr.
michaljonca

1. Data: 2001-12-27 23:17:07

Od: "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> moze to glupia odpowiedz, ale proponuje opszukac

obszukac, poszukac .... znaczy sie.

pozdr.
michaljonca

1. Data: 2001-12-28 07:18:04

Od: Michal Domanski <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

E.Colanski wrote:

>Chodzi mi głównie o lampy sufitowe oparte o reflektorki halogenowe oraz
>ładne kinkiety.

Ikea Targówek i Janki?

--
Michał Domański
m...@s...waw.pl

1. Data: 2001-12-28 09:30:07

Od: "stm" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"E.Colanski" wrote:
> Szukam w Warszawie i okolicach dobrego salonu z
oświetleniem do
> mieszkań.

Pulawska przy Malczewskiego (2 sklepy)
rog Woronicza i Modzelewskiego (taki maly pawilon)

pozdr
Marek

1. Data: 2001-12-28 20:16:13

Od: "Krzysztof Miszkurka" <k...@v...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam Salon oświetleniowy w samym centrum tj. na ulicy Koszykowej 34/50.
To jest relatywnie nowy salon z raczej nowoczesną stylistyką oświtleniową.
Ale można znaleźć w katalogach również klasykę. Mają tam znakomitą obsługę.
Doradzą fachowo- znają się na źródłach światła co jest raczej rzadkością.
Polecam.

1. Data: 2001-12-29 14:35:24

Od: "Mirek Jasinski" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Pulawska przy Malczewskiego (2 sklepy)
> rog Woronicza i Modzelewskiego (taki maly pawilon)

Zdecydowanie polecam powyzsze propozycje
Mirek

1. Data: 2001-12-30 11:06:47

Od: "ter" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michal jonca / miguel" <m...@a...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:a0gacl$i1r$1@news.tpi.pl...

> moze to glupia odpowiedz, ale proponuje opszukac w
> IKEI.

No gdzie jak gdzie ale w Ikei to naprawde z oświetlenia to jest totalna
tandeta , tak sobie myśle że ikea naprawde nie ma gustu w niektórych
artykułach

Z czego budować
grzejnik na butle gazowa
Parapety z salcesonu