samobójstwo

1. Data: 2002-06-27 14:05:57

Temat: samobójstwo
Od: "Nicola" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W jaki sposób popełnić samobójstwo w sposób jak najmniej bolesny? Bez krwi,
bólu....
Odpowiedzi na priva proszę.

1. Data: 2002-06-27 15:05:24

Temat: Re: samobójstwo
Od: "elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nicola wrote:
> W jaki sposób popełnić samobójstwo w sposób jak najmniej bolesny? Bez krwi,
> bólu.... Odpowiedzi na priva proszę.

Już Ci mówię - idziesz do psychiatry. On Ci przepisze odpowiednie leki.
Zażywasz je wg jego wskazań.
Po kilku tygodniach sprawa się sama rozwiązuje bez bólu, krwii itp.

pozdrawiam
Arek

--
Stowarzyszenie Twórców Internetowych
http://www.sti.org.pl

1. Data: 2002-06-27 18:58:21

Od: "MvsMr" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Nicola <n...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aff60n$8dk$...@n...tpi.pl...
> W jaki sposób popełnić samobójstwo w sposób jak najmniej bolesny? Bez
krwi,
> bólu....
> Odpowiedzi na priva proszę.

Najlepiej być cierpliwym
i czekać, czekać, czekać...
TO W KOŃCU MUSI SIĘ STAĆ
nikt przecież nie żyje wiecznie

więc po co się spieszyć
czy ten pośpiech ma jakiekolwiek znaczenie?
po śmierci - żadne
możesz więc chyba poczekać?

1. Data: 2002-06-27 20:18:42

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

elita.pl

> Już Ci mówię - idziesz do psychiatry. On Ci przepisze odpowiednie leki.
> Zażywasz je wg jego wskazań.
> Po kilku tygodniach sprawa się sama rozwiązuje bez bólu, krwii itp.

Pamiętaj, że nigdy nie nalezy lekceważyć lub śmiać się z takich informacji.
Każdy samobójca daje sygnały dla środowiska przed śmiercią. Na pewno nie
pocieszyłeś Nicoli, jeśli rzeczywiście pisała prawdę.

Isia

1. Data: 2002-06-27 20:28:31

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

isia (i...@p...onet.pl) bulgocze:
<affrvl$cpb$1@news.onet.pl>

>Pamiętaj, że nigdy nie nalezy lekceważyć lub śmiać się z takich informacji.
>Każdy samobójca daje sygnały dla środowiska przed śmiercią. Na pewno nie
>pocieszyłeś Nicoli, jeśli rzeczywiście pisała prawdę.

To na czym polega pocieszenie? Powiedział bardzo konkretnie. Jeśli po
wizycie u psychiatry nic się nie zmieni, to sama sobie znajdzie
sposoby.
Chyba, że słowo 'psychiatra' brzmi dla Ciebie jak 'satanista' ;))

--
ika - umop apisdn
# the deepest shade of mushroom blue #

1. Data: 2002-06-27 20:39:02

Od: ika zuzeloth <i...@s...wody> szukaj wiadomości tego autora

MvsMr (m...@p...onet.pl) bulgocze:
<affslr$jom$1@news.tpi.pl>

>możesz więc chyba poczekać?

Nie, to głupie. To najgłupsze!!
Odetnij sobie nogę, patrz jak wycieka krew i czekaj i czekaj...
Możesz?

1. Data: 2002-06-27 21:44:44

Od: "Albert" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

odkrecic gaz

Albert

1. Data: 2002-06-27 23:50:05

Od: "Yapco" <y...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wytrzec sie recznikiem na smierc radze.

Bedzie krew i bol, ale bedzie bardzo fajnie .

1. Data: 2002-06-28 00:56:36

Od: "elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

isia wrote:
> Pamiętaj, że nigdy nie nalezy lekceważyć lub śmiać się z takich informacji.

Nie zlekceważyłem jej i nie śmiałem się. Mówiłem serio.

> Każdy samobójca daje sygnały dla środowiska przed śmiercią. Na pewno nie
> pocieszyłeś Nicoli, jeśli rzeczywiście pisała prawdę.

Nie miałem zamiaru jej pocieszać. Wskazałem jej drogę jaką powinna pójść
by spełniły się jej założenia.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2002-06-28 06:40:39

Od: "isia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ika zuzeloth"
> To na czym polega pocieszenie? Powiedział bardzo konkretnie. Jeśli po
> wizycie u psychiatry nic się nie zmieni, to sama sobie znajdzie
> sposoby.

I ty to potraktowałaś jako pocieszenie?

> Chyba, że słowo 'psychiatra' brzmi dla Ciebie jak 'satanista' ;))

Dziwne skojarzenie. : /

Isia

Kodeks prawny a tolerancja
Tolerancja z nietolerancja razem wziete