schab jest, piekarnika niet

1. Data: 2011-08-05 08:22:03

Temat: schab jest, piekarnika niet
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czyda się udusić schab (w kawale) w szybkowarze?
trzeba pewnie dać wody -a wtedy to go ugotuję chyba - jakieś pomysł? ratunek
?

2. Data: 2011-08-05 09:19:03

Temat: Re: schab jest, piekarnika niet
Od: "Ana" <A...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> czyda się udusić schab (w kawale) w szybkowarze?
> trzeba pewnie dać wody -a wtedy to go ugotuję chyba - jakieś pomysł?
> ratunek

przypraw schab w/g upodobania. Potem obsmaż ze wszystkich stron na patelni,
wrzuć do garnka i duś. NIe w szybkowarze, tylko w zwykłym garnku pod
przykryciem

3. Data: 2011-08-05 09:31:39

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

lamia wrote:

> czyda się udusić schab (w kawale) w szybkowarze?
> trzeba pewnie dać wody -a wtedy to go ugotuję chyba - jakieś pomysł?
> ratunek ?

Robię czasami schab nadziewany suszonymi śliwkami (lub rodzynkami),
migdałami i boczkiem. Duża część duszenia odbywa się w szybkowarze. Ale nie
zalewam wodą, tylko sosem pomidorowym. W archiwum grupy powinien być przepis
na to. Nazwa potrawy lomo mechado.

Waldek

4. Data: 2011-08-05 15:19:05

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Krzok" <w...@z...fu-berlin.de> wrote in message
> [...]
> nie
> zalewam wodą, tylko sosem pomidorowym. W archiwum grupy powinien być

lomo mechado :) ok
(brzmi dobrze bo zagadkowo - jak na faszerowany schab)

Dzięki.

5. Data: 2011-08-05 15:57:12

Temat: szybko-schab (Re: schab jest, piekarnika niet)
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> migdałami i boczkiem. Duża część duszenia odbywa się w szybkowarze. Ale
> nie
migdały do tego - niezły patent (choć drogi).

zrobiłam zmoją wersją autorską (na bazie jabłek i dżemu węgierkowego) -
zalewa (na wodzie) do połowy mięsa
20 min najednej, plus niecałe 10 po odwróceniu, na umiarkowanym ciśnieniu -
włókna się rozchodzą jak polędwiczka i nie są suche
się bałam że sie przyjara do dna
a tu pozytywnie zaskoczona - lepsze niż z piekarnika !

6. Data: 2011-08-08 12:32:20

Od: "Władysław Łoś" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <j1g970$271$1@node2.news.atman.pl>, "lamia" <l...@o...pl>
wrote:

> czyda się udusić schab (w kawale) w szybkowarze?
> trzeba pewnie dać wody -a wtedy to go ugotuję chyba - jakieś pomysł? ratunek
> ?

Czemu w szybkowarze? Wręcz przeciwnie - w zwykłym garze.

Władysław

7. Data: 2011-08-09 05:56:58

Od: "jagr" <j...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

/ Użytkownik "lamia" napisał w wiadomości grup

/ czy da się udusić schab (w kawale) w szybkowarze?
/ trzeba pewnie dać wody -a wtedy to go ugotuję chyba - jakieś pomysł?
ratunek

Teraz to pewnie schab już zjedzony?
Długi rondel, schab zanurzony do połowy w smalcu. 10 minut gotowania w
smalcu,
następnie odwrócić i drugie 10 minut. Po przestygnięciu wyjmujemy i jemy.
Ma być w środku lekko różowy.

koper włoski
I jeszcze - kapusta - jak zrobić na zimę? (słoiki)
Kuchnia TV o b c i a c h
Kuchnia TV obciach
Godzina "W".