schab pieczony

11. Data: 2006-11-10 14:45:31

Temat: Re: schab pieczony
Od: "Gkhar" <w...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Księżniczka Telimena" <c...@W...wp.pl> napisał w
wiadomości news:ej1dg3$m4f$1@nemesis.news.tpi.pl...
1
> kg schabu i w jakiej temperaturze?
> To jest schab w majeranku, więc obsmażanie go przed pieczeniem chyba nie
ma
> sensu. Wie ktoś jak to zrobić? szukałam w archiwum, ale żadnej konkretnej
> odpowiedzi, tylko przepisy.
> Pozdrawiam

Ja obkładam jabłkami.

Gkhar

12. Data: 2006-11-10 21:04:35

Od: Księżniczka Telimena <c...@W...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gkhar" <w...@o...eu> napisał w wiadomości

Dziękuję za podpowiedzi.
Zrobiłam tak:
około1 kg schabu, do środka kawałek polędwiczki zawiniętej w 3 plastry
boczku z czosnkiem i solą, potem ponakłuwane i do dziurek czosnek, wszystko
posolone i "panierowane" w majeranku, oblane olejem i zawinięte w folie na
noc. A dzisiaj włożyłam do piekarnika o temp. 220stopni na 40 minut. Piekł
się w żaroodpornym naczyniu, odkrytym. Na dno nalałam wody (ok 1 cm) i przez
cały czas podlewałam sosem, który się wytworzył. W połowie pieczenia
odwróciłam na druga stronę.Wyszedł super. Ani się nie kruszy, ani nie jest
suchy. Mówiąc krótko- już go nie ma :(
Pozdrawiam
Teli.

sos szpinakowy