seksualna mowa ciala faceta

1. Data: 2003-03-12 15:45:43

Temat: Re: seksualna mowa ciala faceta
Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> Ty wiesz co, jakiś czas temu co chwila doszukiwałeś się wszędzie
> aluzji do mojego stanu....

Ja??? Alez nie! Tzn nie tylko, a wlasciwie to (chyba) tylko raz sie
odezwalem...
i teraz wszystko na mnie. :)))

> a teraz wszędzie mi "punktujesz" poglądy, cokolwiek bym nie
> napisała....
> Innymi słowy - wszystko Ci się kojarzy ;P

Mnie??? Skadze, wcale nie. :)))))
Tzn nie wszystko. Zreszta, lubie jak panie tak troche_feminizuja. ;D

> A dlaczegom wredna?

No wiesz, gdybym jakis facet wybrzydzal na spontaniczne reakcje kobiet
na widok 'przystojniaka', to byloby to troche wredne, wiec - Sama rozumiesz.
:))
Poza tym polemizowalbym z ta lewa noga... juz szybciej prawa. :)

PS: wcale nie jestes stara, wrecz przeciwnie. :))

Czarek

1. Data: 2003-03-12 15:47:37

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No wiesz, gdybym jakis facet wybrzydzal na spontaniczne reakcje kobiet
> na widok 'przystojniaka', to byloby to troche wredne, wiec - Sama rozumiesz.
> :))

:D

> PS: wcale nie jestes stara, wrecz przeciwnie. :))

Od wczoraj starsza, ech...
To lumbago...

kohol

1. Data: 2003-03-12 18:04:31

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol:
> Od wczoraj starsza, ech...
> To lumbago...

No jesli tak, to sto-lat Kohol! :))

Jesli pozwolisz, to z tej okazji wirtualnie Cie usciskam. :)
Scisk-scisk. Wszystkiego dobrego! :))))

PS: oczywiscie zero-molestowania. ;)

Pozdrawiam,
Czarek

1. Data: 2003-03-12 18:18:21

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:
> kohol:
>
> No jesli tak, to sto-lat Kohol! :))
>
> Jesli pozwolisz, to z tej okazji wirtualnie Cie usciskam. :)
> Scisk-scisk. Wszystkiego dobrego! :))))
>
> PS: oczywiscie zero-molestowania. ;)

Przyłączam się do życzeń :)
(no i do "PS" również :)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-03-12 19:18:14

Od: "Joanna" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy mężczyzna jest tobą zainteresowany, to pożera cie wrokiem ;)

--- Joanna ---

1. Data: 2003-03-12 20:25:46

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> Kiedy mężczyzna jest tobą zainteresowany, to pożera cie wrokiem ;)

;))

No OK, tylko czym on wtedy trawi? ;) Ciałem migdałowatym? ;) Korą mózgową?
;) (do żołądka, to chyba nie tak :)
(pytam z 'technicznej' ciekawości ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-13 07:53:09

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję, dziękuję :)

kohol

1. Data: 2003-03-13 09:57:04

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

> ;))
>
> No OK, tylko czym on wtedy trawi? ;) Ciałem migdałowatym? ;) Korą
mózgową?
> ;) (do żołądka, to chyba nie tak :)
> (pytam z 'technicznej' ciekawości ;)

Na to pytanie najprościej odpowiedzieć po zbadaniu (określeniu)
miejsca którym są usuwane resztki po trawieniu ;-))))

Pozdrawiam
Qwax

1. Data: 2003-03-13 10:01:11

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qwax wrote:

> Na to pytanie najprościej odpowiedzieć po zbadaniu (określeniu)
> miejsca którym są usuwane resztki po trawieniu ;-))))

OK ;))))

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**

1. Data: 2003-03-13 15:01:11

Temat: Odp: seksualna mowa ciala faceta
Od: "ique" <i...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Vicky <b...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b4nftb$2uc$...@a...news.tpi.pl...

> Puszczaj puszczaj trening czyni mistrza .. :]

Jeden taki pewnie Tobie puscil i zemdlalas?... ;DDD
pozdrawiam niewymownie
Tome<k!

problem z atmosferą w pracy
EMIGRACYJNYM SZLAKIEM
tycztom na [forumadministratorow.pl ] ...
komórki a psyche
... May