skurcze łydek - co brać?

1. Data: 2003-10-29 19:09:04

Temat: skurcze łydek - co brać?
Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie. Od kilku dni obserwuję u siebie nawroty skurczów łydek. Który z
tych środkow najlepiej pomógłby mi na to. Słyszałem różne sprzeczne opinie i
prawdę mówiąc trochę już zgłupiałem. Jeśli ktoś wytłumaczyłby mi działanie
tych środków to byłbym bardzo wdzięczny:

- magnez
- cynk
- witamina B1

Z góry dzięki
Jakub

2. Data: 2003-10-29 19:18:48

Temat: Re: skurcze łydek - co brać?
Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zazwyczaj chodzi o :
magnez+witB6
potas
czyli aspargin lub magnokal + witB6

3. Data: 2003-10-29 19:28:08

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

"Justyna" <m...@o...pl> wrote in message
> zazwyczaj chodzi o :
> magnez+witB6
> potas
> czyli aspargin lub magnokal + witB6

no więc magnez, czy potas? I co to jest aspargin i magnokal?

4. Data: 2003-10-29 19:42:10

Od: "Justyna" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I co to jest aspargin i magnokal?
tabletki zawierające potas i magnez w równych proporcjach

5. Data: 2003-10-29 19:52:49

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

> tabletki zawierające potas i magnez w równych proporcjach

A czy w takich przypadkach, gdy jest problem z rozkurczem mięśni nie jest
tak, że brakuje tylko jednego z tych minerałów, tzn. równowaga między
potasem i magnezem jest zachwiana? Wydaje mi sie, że wówczas podawanie ich w
równych ilościach jest bezcelowe. Farmaceutą nie jestem, ale tak na zdrowy
rozum?

6. Data: 2003-10-30 07:30:51

Od: "taugusty" <t...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

> [...]
> równych ilościach jest bezcelowe. Farmaceutą nie jestem, ale tak na zdrowy

Nie, zdecydowanie nie.
Mechanizm skurczu miesnia nie polega na skurczu przy naplywie potasu, a
rozkurczu przy naplywie magnezu.
Jezeli chcesz szczegolowy opis to sluze pomoca, a na razie to potwierdzam,
ze Justyna ma zdecydowanie racje i dobrze jest sobie polnac Aspargin :)

pozdrawiam
taugusty

7. Data: 2003-10-30 10:48:58

Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze Justyna ma zdecydowanie racje i dobrze jest sobie polnac Aspargin :)

No więc nabyłem Aspargin i wypróbuje go. A opis mechanizmu z przyjemnościa
przeczytam. Możesz przesłać na priv.

jaqbek[at]poczta[kropka]onet[kropka]pl

Problem ze snem :(
prawa stopa nie daje mi żyć