sniadanko dla znajomych

1. Data: 2003-12-10 20:55:10

Temat: sniadanko dla znajomych
Od: "gwiazdka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!Jutro maja wpasc do mnie znajomi na szybkie sniadanko.Co
moglabym zrobic???Myslalam nad omletami z brzoskwiniami lub grzankami z
jajkami w "koszulkach".Co panstwo o tym mysla??Z góry dziekuje za odpowiedzi.
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-12-10 21:35:50

Temat: Re: sniadanko dla znajomych
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gwiazdka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> moglabym zrobic???Myslalam nad omletami z brzoskwiniami lub grzankami z
> jajkami w "koszulkach".Co panstwo o tym mysla??Z góry dziekuje za

omlety z brzoskwiniami i bitą śmietaną (śmietanka + trzepaczka) polane
syropem malinowym albo czekoladowym (dużo).....oj, mogę się załapać??

Pozdrawiam,
Adam

1. Data: 2003-12-10 22:16:40

Od: "Izis_" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jajaka na bekonie!! tudziez na boczku. Z grzankami, maselkiem - mmmm
pycha... moj M zawsze robi mi na sniadanie i potem dzien jest po prostu
rewelacyjny :)
A omlet tez robi z syropem klonowym ale przyznam szczerze ze jak na
sniadanie to dla mnie za slodko :) Generalnie jajak rules :)

pozdrawiam
Izis_

1. Data: 2003-12-11 07:13:43

Od: "gwiazdka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
>Pozdrawiam,
>Adam
>
>Pycha zaraz zabieram sie do robienia!!!!Bo przyjda za nie cala godzinke.

Dlaczego zakalec w keksie?
Zioła
Hołd dla Nieznanego Kuchmistrza
pierniczki