sok zasładzany czy nie?

21. Data: 2015-03-04 19:17:28

Temat: Re: sok zasładzany czy nie?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 08:30:48 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

> Możesz mi skoczyć, małpko.

> Owszem.

> Brednie. Oznacza brak dodawania JAKIEGOKOLWIEK dodatkowego cukru.

> Ale to już nie jest naturalne, sklonowana owco, tylko dodatkowe.
>
> --
> Boga prawdopodobnie nie ma.
> A teraz przestań się martwić
> i raduj się życiem!

Trzeszczysz już na synapsach.
--

XL
pewni siebie.

22. Data: 2015-03-04 19:18:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 04 Mar 2015 09:06:57 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> To zalezy, wielu producentow nie dodaje cukru w rozumieniu takiego cukru z
cukiernicy (czyli
> chemicznego dwucukru sacharozy) ale chetnie doklada monocukier np. fruktoze.
> Ale to i tak nic w porownaniu z faktem, ze soki czesto za z koncetratow - a tam juz

> hulaj dusza.

Lawa tego nie rozumi - on rozumi jak umi.
--

XL
pewni siebie.

23. Data: 2015-03-04 20:00:33

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 19:14, Ikselka pisze:

> Jak w moim poście.

koncetrat ten bierze

> Dokładnie o tym pisałam, toczka w toczkę.

Takie przelewanie z pustego w próżne.

24. Data: 2015-03-04 20:02:22

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 19:17, Ikselka pisze:

> Trzeszczysz już na synapsach.

Jeśli słyszysz jakieś trzaski, to po swojej stronie.

Zresztą to dość widoczne - zapominasz już nawet podstawowe, czysto
techniczne zasady cytowania.

25. Data: 2015-03-04 21:12:13

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 01:12:15 +0100, Ikselka napisał(a):

> No i własnie za każdym razem ma miec tyle samo, choćby dlatego, że nie będą
> drukować do każdej partii tłoczonych właśnie jabłek innych opakowań - a ma
> się zgadzać zawartość z tym, co na opakowaniu

A dlaczego nie? W czym widzisz problem? To nie jest produkt, który musi być
jak najtańszy, mogą sobie pozwolić na krótsze serie i zachować
powtarzalność tylko w ramach każdej z nich.

> O ile to prawda, że to naturalny sok, a nie z koncentratu, bo przy
> koncentracie to w ogóle no problem, tam się tylko wodę dodaje, jako że
> koncentrat ma normalizowany skład (cukier/kwas) już na etapie zagęszczania
> soku 3333-]

"Nie z koncentratu", zgodnie z opakowaniem.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

26. Data: 2015-03-04 21:14:49

Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> tworzy soki z koncetratow z niepolskich jablek, wiec jesli wam sie
> wydaje, ze kupujecie sok w poslkiego sadu to byscie mogli sie zdziwic.

Komuś to się opłaca, jeśli spady skupują nawet za 10 gr/kg? Przecież
transport będzie kosztować dużo więcej, owoce zajmują masę miejsca.

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

27. Data: 2015-03-04 21:36:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 4 Mar 2015 21:12:13 +0100, Borys Pogoreło napisał(a):

> A dlaczego nie? W czym widzisz problem? To nie jest produkt, który musi być
> jak najtańszy, mogą sobie pozwolić na krótsze serie i zachować
> powtarzalność tylko w ramach każdej z nich.

A świstak... im w tym pomaga 3333-)

> "Nie z koncentratu", zgodnie z opakowaniem.

Pewnie napisano "Z pierwszego tłoczenia?
;-P

--

XL
pewni siebie.

28. Data: 2015-03-04 21:44:14

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 21:12, Borys Pogoreło pisze:

> A dlaczego nie? W czym widzisz problem? To nie jest produkt, który musi być
> jak najtańszy, mogą sobie pozwolić na krótsze serie i zachować
> powtarzalność tylko w ramach każdej z nich.

Dokładnie.

Tłoczysz, pasteryzujesz, pobierasz próbkę, oznaczasz faktyczny skład,
rozlewasz.

Dodatkowe rozcieńczanie czy dosładzanie byłoby równie idiotyczne, jak
fałszowanie lądowania na Księżycu - wyższy koszt i ryzyko wpadki.

29. Data: 2015-03-04 22:13:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A dlaczego nie? W czym widzisz problem? To nie jest produkt, który musi być
> jak najtańszy, mogą sobie pozwolić na krótsze serie i zachować
> powtarzalność tylko w ramach każdej z nich.

Chciałam zauważyć, że produkt, który w poszczególnych partiach nie ma
powtarzalnych parametrów, nie jest wciąż tym samym produktem - jest INNYM
produktem w każdej partii. I nie widzę możliwości zwłaszcza dla małej
tłóczni (czy jak się tam ona reklamuje), aby za każdym razem rejestrowała
nowy produkt i płaciła za wciąż nowe atesty.
Nie masz pojęcia o produkcji spożywczej (i nie tylko tej) i przepisach w
tej dziedzinie w zakresie wymogów do wprowadzenia produktu na rynek.
--

XL
pewni siebie.

30. Data: 2015-03-04 23:16:49

Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 04.03.2015 o 22:13, Ikselka pisze:

> Chciałam zauważyć, że produkt, który w poszczególnych partiach nie ma
> powtarzalnych parametrów, nie jest wciąż tym samym produktem - jest INNYM
> produktem w każdej partii. I nie widzę możliwości zwłaszcza dla małej

Każdy pomiar ma określoną dokładność.

> tłóczni (czy jak się tam ona reklamuje), aby za każdym razem rejestrowała
> nowy produkt i płaciła za wciąż nowe atesty.

W porównaniu z twoimi bredniami, bajki Towarzystwa Płaskiej Ziemi
zaczynają brzmieć sensownie.

> Nie masz pojęcia o produkcji spożywczej (i nie tylko tej) i przepisach w
> tej dziedzinie w zakresie wymogów do wprowadzenia produktu na rynek.

ROTFL

Jakby ironia gryzła, to z ciebie zostałaby już tylko mielonka ;->

--
Boga prawdopodobnie nie ma.
A teraz przestań się martwić
i raduj się życiem!