sosy

1. Data: 2002-09-10 10:47:51

Temat: sosy
Od: "Sivy" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
mam prosbe: czy ktos z grupowiczow moze mi podeslac przepisy na sosy do mies
itp cos na ostro , slodko-kwasno lub z czosnkiem
pozdrawiam
sivy

1. Data: 2002-09-10 12:57:37

Temat: Re: sosy
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sivy wrote:
> [...]
> mam prosbe: czy ktos z grupowiczow moze mi podeslac przepisy na sosy do mies
> itp cos na ostro , slodko-kwasno lub z czosnkiem

Ostatnio zrobiłam coś takiego:
Duże opakowanie jogurtu naturalnego
2 zmiażdżone ząbki czosnku (ale był bardzo mocny, więc i tak wyszło
straszliwie ostre)
sól i pieprz
2 łyżeczki przyprawy do masła "Kotanyi"

Wszystko ze sobą dokładnie utrzeć. Myślę, że można eksperymentować z
różnymi mieszankami przyprawowymi.

Podałam to do bakłażana z rusztu, ale jedno i drugie było za ostre jak
dla mnie. Mężowi smakowało bardzo.
Ula

1. Data: 2002-09-11 07:22:35

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sivy" <n...@d...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mies
> itp cos na ostro , slodko-kwasno lub z czosnkiem
opisywalam niedawno te sphinxowe sosy na grupie po sierpniowym spotkaniu
grupowiczow w Gdansku wlasnie w Sphinxie

Jola L-l

Re: kandydaci
Re: co do wina na spotkanie ze znajomymi (hurt)
aronia
danie banalne - zagadka :-)
Bezowy placek ze sliwkami