spaghetti bolognese

1. Data: 2001-04-19 11:10:23

Temat: spaghetti bolognese
Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Szukam dobrego przepisu na spaghetti po bolońsku, takie własnej roboty, a
nie z torebki.
Prosze o pomoc i z góry dziękuję.
MałaM

1. Data: 2001-04-19 11:18:07

Temat: Odp: spaghetti bolognese
Od: "Leszek K. TALKO" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> Szukam dobrego przepisu na spaghetti po bolońsku, takie własnej roboty, a
> [...]

Pokroic kilka zabkow czosnku, cebule, mala marchewke. Wrzucic na patelnie
smazyc. Dorzucic miesa mielonego (ja biore 5 deko na osobe). Doprawic sola i
pieprzem. Kiedy mieso bedzie juz obsmazone dorzucic pomidory. Najlepiej z
puszki bo swieze przewaznie sa u nas za malo soczyste. Podlac troche
czerwonym winem. Swietne efekty daje dorzucenie kilku suszonych pomidorow
pokrojonych w kawalki. Teraz wystarczy tylko podoprawiac. Przyprawa Wloska
Ducrosa, tymianek, bazylia, oregano etc.
Podlac jeszcze troche winem i pod koniec wrzucic plasterek cytryny pokrojony
w cwiartki a po rozlozeniu na talerze posypac utarta albo pokrojona
drobniutko skorka z cytrmy (nieduzo, tak do smaku)

1. Data: 2001-04-19 11:27:53

Temat: Re: spaghetti bolognese
Od: "==wojmat==" <w...@v...pl.spaMdauballet.invalid> szukaj wiadomości tego autora

MałaM <m...@d...pl> w wiadomości news:9bmh5t$is7$1@news.tpi.pl
napisał(a):
> Witam!
> Szukam dobrego przepisu na spaghetti po bolońsku, takie własnej roboty, a
> nie z torebki.

a na to z torebki masz już przepis? możesz podesłać? ;-)

sorry... nie mogłem... ;-)

wojmat

1. Data: 2001-04-19 11:32:29

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "==wojmat==" napisał w wiadomości
> a na to z torebki masz już przepis? możesz podesłać? ;-)
> sorry... nie mogłem... ;-)
> wojmat

Widzę, że kpina poprawia Ci humor.
Jak to miło, że wokół są życzliwi ludzie...
MałaM

1. Data: 2001-04-19 11:37:44

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek K. TALKO" napisał w wiadomości

> [...]
> w cwiartki a po rozlozeniu na talerze posypac utarta albo pokrojona
> drobniutko skorka z cytrmy (nieduzo, tak do smaku)

Dziękuję Ci bardzo, Leszku:)
MałaM

1. Data: 2001-04-19 11:55:35

Od: "kasiek" <k...@w...ps.pl> szukaj wiadomości tego autora

ja jeszcze proponuje do smażenia mięsa mielonego dodac wysmienita przyprawę
Kamis 'do spaghetti" ma wyjątkowy smak, poprawia wyraźnie smak domowego
spaghetti
:)
pozdrawiam
kachna
MałaM napisał(a) w wiadomości: <9bmifb$o42$1@news.tpi.pl>...

1. Data: 2001-04-19 11:58:03

Temat: Re: Odp: spaghetti bolognese
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2001 13:18:07 +0200, "Leszek K. TALKO"
<t...@g...pl> wrote:

> [...]
>w cwiartki a po rozlozeniu na talerze posypac utarta albo pokrojona
>drobniutko skorka z cytrmy (nieduzo, tak do smaku)

szkoda wina.... zamienialbym go na wieksza ilosc czosnku,
zgniecionego i dodanego, jak juz sie pod tym sosem zgasi...
Pamietaj o bardzo duzej ilosci parmezanu na cale danie. No i albo
czerwony stroj albo scierka na podgardlu! ;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-04-19 12:05:19

Od: "MałaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kasiek" napisał w wiadomości
> [...]
przyprawę
> Kamis 'do spaghetti" ma wyjątkowy smak, poprawia wyraźnie smak domowego

Serdeczne dzięki za sugestię.
MałaM

1. Data: 2001-04-19 12:19:16

Od: "MalaM" <m...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Krysia Thompson" napisal w wiadomosci ...

> [...]
> Pamietaj o bardzo duzej ilosci parmezanu na cale danie. No i albo
> czerwony stroj albo scierka na podgardlu! ;))

Dzieki Krysiu.
Ta uwaga o scierce na podgardlu uczyniona w sama pore, ratuje mnie przed
katastrofa:)
Mój Misio, który to danie bedzie konsumowal nosi wylacznie biale
podkoszulki...
MalaM

1. Data: 2001-04-19 12:26:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 19 Apr 2001 14:19:16 +0200, "MalaM" <m...@d...pl>
wrote:

> [...]
>katastrofa:)
>Mój Misio, który to danie bedzie konsumowal nosi wylacznie biale

niech do kolacji zdejmie!!!

Krysia
K.T. - starannie opakowana

sos grzybowy- jak zrobić???