sposob na... maslaki :-)

1. Data: 2006-09-24 17:53:24

Temat: sposob na... maslaki :-)
Od: Marcin Trzaska <c...@-...terror.icm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

składniki:
- maślaki
- ziemniaki
- masło
- śmietana
- cebula
- sery: feta, żółty, pleśniowy

Maślaki czyścimy, obieramy skórkę, myjemy i obgotowujemy - najlepsze są
takie średniej wielkości, aby przygotować w całości.
Grzyby wrzucamy na rozgrzane na patelni masło i dodajemy pokrojoną cebulę
oraz maggi lub sos sojowy. Aha - masło sklarowane. :-)
Całość przysmażamy lekko i dodajemy śmietanę. Najlepsza to taka świeżo
zebrana z mleka ale zdaję sobie sprawę, że nie każdy ma dostęp - może być
kremówka 30%. Grzyby najlepiej przygotowywać wieczorem aby po zesmażeniu
odstawić na całą noc.

Ziemniaki obieramy i kroimy na małe kawałki.

Przygotowaną brytfankę szklaną smarujemy masłem i kładziemy warstwę
ziemniaków, na to sery - feta i pleśniowy a następnie maślaki. Później
następna warstwa ziemniaków itd. Oczywiście można to przesypać serem żółtym
ale najlepszy jest na wierzchu.

Wszystko wrzucamy do piekarnika na ok. 180-200 stopni (Celcjusza ;-))
i trzymamy tak długo, aż ziemniaki będą miękkie.

Smacznego. :-)

Aha, próbowaliśmy z podgrzybkami ale "kompletny kotlet"[1]. ;-)

[1] kto pamięta? ;-)
--
czach.

2. Data: 2006-09-24 18:24:59

Temat: Re: sposob na... maslaki :-)
Od: "Gruby" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Trzaska wrote:
> [...]
>
> Smacznego. :-)
>
> Aha, próbowaliśmy z podgrzybkami ale "kompletny kotlet"[1]. ;-)

klops, papciu, klops....:-))

--
gruby

żeby mi sie tak chciało, jak mi sie nie chce..

3. Data: 2006-09-24 20:44:50

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Trzaska" <c...@-...terror.icm.edu.pl> napisał w
wiadomości

> Maślaki czyścimy, obieramy skórkę,

PROTESTUJĘ!!!!!

maślak

4. Data: 2006-09-24 21:10:07

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

maślak <m...@o...pl> napisał(a):

> PROTESTUJĘ!!!!!

A co powiesz na "obluzować skórę na ptaku" ? /ale w jakim przepisie to było?/

Ania

5. Data: 2006-09-25 04:19:14

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czeremcha " <c...@g...pl> wrote in message

> A co powiesz na "obluzować skórę na ptaku" ? /ale w jakim przepisie to
> było?/
>
> Ania

Na spożycie loda na patyku.

6. Data: 2006-09-25 08:02:22

Od: Marcin Trzaska <c...@-...terror.icm.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

2006.09.24 /Sun/, 22:44:50 CEST, maślak wysyła list...

> PROTESTUJĘ!!!!!
... i na rozgrzany tłuszcz aby nie krzyczały... ;-)

--
czach.

7. Data: 2006-09-25 11:31:14

Od: "maślak" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin Trzaska" <c...@-...terror.icm.edu.pl> napisał w
wiadomości news:slrnehf38e.cff.czach@terror.icm.edu.pl...
> witam,
>
> 2006.09.24 /Sun/, 22:44:50 CEST, maślak wysyła list...

> ... i na rozgrzany tłuszcz aby nie krzyczały... ;-)

Ty Brutalu!

maślak

[uzytkownicy] Berghoff - warto w chodzic czy nie
wok fackelmann
Pryskający olej
za słone kiszone ogórki
KWAS Z BURAKOW