Strona główna Grupy pl.sci.medycyna stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !! stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!

stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!

następny post »
Data: 2004-02-21 11:54:56
Temat: stan zapalny po wyrwaniu 8-ki - Czy to normalne - !! Dość pilne !!
Od: "jha" <a...@a...com>

Witam.
Moja przyjaciółka wyrwała 2 dni temu zeba ósemkę dolną. Problem polega na
tym, że ząb prawie nie wyrósł był na równi z dziąsłem i w dodatku jesze
zepsuty. Dentysta skalpelem wyciął całe dziąsło wokół zęba i w końcu go
usunął (trwało to z pół godzinny).
I teraz sednum sprawy.
Pojawił się dość duży obrzęk twarzy, na policzku jest on twardy tak jakby
chciał zaraz pęknąć (strasznie gorący), a część miękka zwisa pod brodą (tak
jakby było to czymś wypełnione)
Zażywa antybiotyk dopiero albo już 3 tabletka wraz z jakimis lekami
przeciwbakteryjnymi (beztlenowce). Do tej pory nie robila okladów (chyba
błąd ?) i wygląda nie naklepiej, ma gorączkę ok 38 stopni.
Lekarz twierdzi, że to normalne i po 3 dniach przejdzie. Ja przyznam jakoś
nie bardzo to widzę i trochę się denerwuje.
Czy mieliście podobne przypadki i faktycznie to tylko tak źle wygląda czy
należy coś z tym zrobić. poradzić się jakiegoś innego chirurga ??
proszę o szybką odpowiedź jeśli ktoś to przechodził lub wie coś na ten
temat.
pozdr.